Υπεγράφη η σύμβαση, μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για την απρόσκοπτη συνέχιση του έργου έξι περιαστικών λεωφορειακών γραμμών από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Τη σχετική σύμβαση, μετά και από την έγκριση της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, υπέγραψαν σήμερα στα γραφεία του ΟΣΕΘ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης.
Η σύμβαση, την οποία εποπτεύει εξολοκλήρου ο ΟΣΕΘ, έχει διάρκεια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2022, οπότε και λήγει υπό τις παρούσες συνθήκες βάσει νόμου η υπόσταση του ΟΑΣΘ. Αποτελεί τη συνέχεια της σύμβασης που είχε υπογραφεί τον Μάιο του 2019, με την οποία είχε ανατεθεί στα ΚΤΕΛ συγκοινωνιακό έργο έξι περιαστικών γραμμών της Θεσσαλονίκης.
Οι γραμμές που εξυπηρετούνται, με περίπου 380 – 390 δρομολόγια ημερησίως, είναι:
85, η οποία εκτελεί το δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια»,
86, στο δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια»,
89, «Σταθμός ΚΤΕΛ – Ξηροχώρι – Ακροπόταμος»,
90, «Μάλγαρα – Κουφάλια»,
91, στο δρομολόγιο «Τοπικό Λαγκαδά» και η γραμμή
92, με το δρομολόγιο «Κουφάλια – επεκτάσεις».
Καλύπτονται δηλαδή συγκοινωνιακά μεγάλες περιοχές των Δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, οι οποίες μέσω των συγκεκριμένων λεωφορειακών γραμμών συνδέονται με τερματικούς σταθμούς του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Η σύμβαση, μέχρι την ολοκλήρωσή της (μαζί με δυο μικρές συμβάσεις που υπήρξαν εμβόλιμα ώστε να μη στερηθεί εξυπηρέτησης ένα σημαντικό σύνολο πληθυσμού ούτε για μια ημέρα), προβλέπει την κάλυψη 5.357.933 οχηματοχιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται σε 7.661.931 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
«Είναι μια επιπλέον ενίσχυση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης φροντίζει στην πράξη να αποδεικνύει τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητά της. Εκτελεί σχεδόν το 98% – 99% των προγραμματισμένων δρομολογίων, διαθέτοντας σε καθημερινή βάση στις 6 περιαστικές γραμμές 25 σύγχρονα λεωφορεία. Στον ΟΣΕΘ συνεχίζουμε αδιάκοπα τις προσπάθειες για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, υποστηρικτικά στο αντίστοιχο του ΟΑΣΘ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
Latest News
Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ οι επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ μέχρι το 2030
Σε ποιες κατηγορίες εστιάζουν οι 9 ελληνικές ΑΕΕΑΠ τα αναπτυξιακά τους πλάνα
Τι περιλαμβανει το project Voria ύψους 250 εκατ. ευρώ στο Μαρούσι
Το Project έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός πολυδύναμου συγκροτήματος πολλαπλών χρήσεων που θα περιλαμβάνει πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων, χώρους διεξαγωγής εκδηλώσεων και συνεδρίων
Alpha Bank: Τι είπε ο CFO Λαζ. Παπαγαρυφάλλου στο «The Banker» των Financial Times
«Η ανάκτηση περιουσιακών στοιχείων θέτει την τράπεζα σε τροχιά ανάπτυξης»
Η Εθνική Τράπεζα δίπλα στους νέους, στα πρώτα τους μεγάλα βήματα
Νέο Στεγαστικό Δάνειο «το Πρώτο μου Σπίτι» με χρηματοδότηση έως και 90% της αξίας του ακινήτου
Κωτσόβολος: Αναβαθμίστηκε το mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού
Το νέο κατάστημα εκτείνεται σε μια επιφάνεια 3.020 τ.μ.
Τράπεζα Πειραιώς: Αίτημα για επιπλέον κεφάλαια ύψους 300 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης
Η Τράπεζα Πειραιώς έχει αναλάβει τη διαχείριση πόρων Ταμείου Ανάκαμψης συνολικού ύψους 1,6 δισ. ευρώ
Πότε εκπνέει η προθεσμία για τη διασύνδεση POS με ταμειακές
Στο 94% το ποσοστό συμμόρφωσης των επιχειρήσεων - Επιβολή προστίμων από ΑΑΔΕ σε όσες επιχειρήσεις δεν ανταποκρίνονται
Το καλύτερο deal στην ΝΑ Ευρώπη η συμφωνία Alpha Bank - UniCredit
To deal διακρίθηκε στα βραβεία του διεθνούς φήμης περιοδικού EMEA Finance στα Achievements Awards 2023
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Ideal Holdings: Διευκρινίσεις για τη μεταβίβαση της ASTIR Vitogiannis στην Guala Closures
Mετά από ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς