Οι άνεργοι εργαζόμενοι στο Μιζούρι μηνύουν τον κυβερνήτη τους επειδή τερμάτισε πρόωρα τα ομοσπονδιακά προγράμματα ανεργίας, ακολουθώντας έτσι μια σειρά ανάλογων προσφυγών στη δικαιοσύνη οι οποίες ωστόσο δεν είχαν πάντα την επιθυμητή έκβαση.
Η Missouri Jobs with Justice – ένας συνασπισμός που εκπροσωπεί άνεργους – ισχυρίστηκε ότι η απόφαση του κυβερνήτη Mike Parson να τερματίσει τα προγράμματα στις 12 Ιουνίου – τρεις μήνες πριν από την ομοσπονδιακή λήξη στις 6 Σεπτεμβρίου – παραβίασε τον νόμο του κράτους και προκάλεσε οικονομική αβεβαιότητα και στενοχώρια στους εργαζόμενους.
Το μέλλον της αγωγής δεν μπορεί να προβλεφθεί, καθώς οι τοπικοί δικαστές έχουν κρίνει διαφορετικά ανάλογες υποθέσεις.
Ειδικότερα, οι αγωγές στο Αρκάνσας, την Ιντιάνα, το Μέριλαντ και την Οκλαχόμα ήταν επιτυχημένες – σε ορισμένες περιπτώσεις, τουλάχιστον προσωρινά – ενώ αυτές στη Λουιζιάνα, το Οχάιο και τη Δυτική Βιρτζίνια απερρίφθησαν από τους δικαστές.
Την περασμένη εβδομάδα, ο περιφερειακός Δικαστής της Οκλαχόμα, Άντονι Μπόνερ, διέταξε την επαναφορά των επιπλέον 300 δολαρίων σε εβδομαδιαία επιδόματα ανεργίας, με προσωρινή διαταγή μέχρι να ληφθεί η τελική απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της πολιτείας.
«Η Οκλαχόμα θα ειδοποιήσει αμέσως το Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ για να αποκαταστήσει και να διαχειριστεί τα ομοσπονδιακά προγράμματα επιδόματος ανεργίας», έγραψε ο Μπόνερ.
Η μήνυση στη Δυτική Βιρτζίνια είναι τελευταία που απορρίφθηκε.
Συνολικά, 26 πολιτείες έχουν διακόψει πρόωρα το έκτακτο πρόγραμμα στήριξης των ανέργων, ύψους 300 δολ. την εβδομάδα και 22 έχουν επίσης ακυρώσει το πρόγραμμα Pandemic Unemployment Assistance (PUA) για εργαζόμενους που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για κανονική ασφάλιση ανεργίας.
Περισσότεροι από 4 εκατομμύρια εργαζόμενοι επηρεάζονται από τις περικοπές σε αυτές τις πολιτείες, χάνοντας συνολικά 22,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε πιθανά οφέλη, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Ιδρύματος Century. Σχεδόν 3 στους 5 εργαζόμενους που επλήγησαν από τον πρόωρο τερματισμό έχουν μείνει χωρίς κανένα απολύτως όφελος.
Μέχρι στιγμής, έχουν υποβληθεί αγωγές σε 11 από τις 26 πολιτείες.
Latest News
Ανατροπή σκηνικού στη Μ. Ανατολή - Τι φέρνει το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Τι προβλέπουν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης για το μέλλον των πολεμικών συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στη διεθνή οικονομία
Χτύπημα σε Ισραήλ από S&P - Γιατί του «έκοψε» βαθμίδα
Ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης του Ισραήλ θα διευρυνθεί στο 8% του ΑΕΠ το 2024
Στον κάλαθο των αχρήστων το «σπάσιμο» της PwC - Το σχέδιο του νέου αφεντικού
Η φορολογία είναι ένα γιγάντιο brand και πιστεύω ακράδαντα ότι ποτέ δεν διασπάς μια επωνυμία που έχει ουσιαστική αξία, δηλώνει ο Paul Griggs
Μια «τέλεια καταιγίδα» για τη Γαλλία και τον Εμανουέλ Μακρόν
Ο Γάλλος πρόεδρος αντιμέτωπος με οικονομική λαίλαπα, μια επαπειλούμενη πρόταση μομφής, το φάσμα των πρόωρων βουλευτικών εκλογών και της πολιτικής «ομηρίας»
Το παιχνίδι των πωλήσεων - Βίοι αντίθετοι για Louis Vuitton-Dior και Gucci
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Πώς η ΕΚΤ δυσκολεύει την αποχώρηση της Raiffeisen από τη Ρωσία
Η τράπεζα μείωσε το ρωσικό χαρτοφυλάκιο δανείων, αλλά τα κέρδη και ο αριθμός των εργαζομένων έχουν αυξηθεί
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως