
Η Toyota ανακοίνωσε ότι τον προσεχή Σεπτέμβριο θα προβεί σε περικοπή 40% της παγκόσμιας παραγωγής της. Έγινε έτσι η τελευταία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που μείωσε την παραγωγή λόγω της παγκόσμιας κρίσης ημιαγωγών, αλλά διατήρησε τους ετήσιους στόχους πωλήσεων και παραγωγής.
Η ικανότητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να βρίσκει τρόπους ελιγμού εν μέσω παγκόσμιας έλλειψης επεξεργαστών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, οφείλεται κυρίως στη διατήρηση μεγαλύτερου αποθέματος απόρροια ενός ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδίου που καταρτίστηκε μετά τον καταστροφικό σεισμό του 2011 και την πυρηνική καταστροφή στη Φουσκουσίμα, που ακολούθησε.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, βάσει πωλήσεων, επαναδιατύπωσε τους στόχους της για παραγωγή 9,3 εκατ. οχημάτων για το έτος που λήγει τον Μάρτιο, καθώς και το σχέδιό της να πουλήσει 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα την ίδια περίοδο.
Επίσης ανακοινώθηκε ότι οι περικοπές του Σεπτεμβρίου θα περιλαμβάνουν 14 εργοστάσια, σε Ιαπωνία και εκτός αυτής, και ότι η εταιρεία θα μπορούσε να μειώσει τη σχεδιαζόμενη παγκόσμια παραγωγή της τον συγκεκριμένο μήνα περίπου κατά 360.000 οχήματα. Από αυτά, τα 140.000 οχήματα θα αφορούν ιαπωνικά εργοστάσια και τα υπόλοιπα εργοστάσια σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη και άλλες ασιατικές χώρες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβεί σε περικοπές της παραγωγής τους κατά τους τελευταίους μήνες λόγω της πολύμηνης έλλειψης ημιαγωγών. Πρόσθετος λόγος είναι τα περιοριστικά μέτρα λόγω του νέου κορωνοϊού, σε χώρες όπως η Ιαπωνία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και η Μαλαισία στις οποίες βρίσκονται τόσο εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων όσο και ημιαγωγών.
Η γερμανική Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι ίσως χρειαστεί περαιτέρω μείωση της παραγωγής της και ότι αναμένει πως η τροφοδοσία σε μικροτσίπ κατά το γ’ τρίμηνο θα είναι «πολύ ασταθής και σφικτή». Η Ford από την πλευρά της, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κλείσει προσωρινά τη γραμμή συναρμολόγησης στο Κάνσας Σίτι, στο οποίο κατασκευάζονται τα φορτηγάκια F-150, λόγω της έλλειψης σε επεξεργαστές που σχετίζεται όμως με την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στη Μαλαισία.


Latest News

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop
ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Χαμηλώνει τον πήχη για τα κέρδη η PepsiCo, ελέω Τραμπ
O κολοσσός τροφίμων PepsiCo ανακοίνωσε ότι «λαμβάνει μέτρα» προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική

Οι ασκήσεις ισορροπίας του Τόκιο με την Ουάσιγκτον και το Πεκίνο - Όχι στην οικονομική πίεση της Κίνας
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Ιαπωνίας ενώ οι ΗΠΑ ο επίσημος σύμμαχος ασφαλείας της

Μήνυση από δώδεκα πολιτείες κατά της κυβέρνησης Τραμπ για τους δασμούς
Οι δασμοί Τραμπ θα έπρεπε να θεωρούνται παράνομοι, σύμφωνα με την αγωγή, που θέλει να εμποδίσει την εφαρμογή τους, υποστηρίζοντας ότι έχουν ήδη προκαλέσει σημαντική οικονομική ζημία

Η Κίνα διαψεύδει ότι γίνονται συνομιλίες με τις ΗΠΑ - Ζητά να ανακαλέσει η Ουάσινγκτον τους μονομερείς δασμούς
Εάν οι ΗΠΑ θέλουν πραγματικά να επιλύσουν το πρόβλημα... θα πρέπει να ακυρώσουν όλα τα μονομερή μέτρα για την Κίνα, είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εμπορίου της Κίνας

Μπρουνό Λε Μερ: Να αναλάβει η ΕΕ μέρους του δημοσίου χρέους των κρατών-μελών
Τι προτείνει ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, Μπρουνό Λε Μερ