Τη Ρόδο επέλεξε η αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής Warner Bros για τα γυρίσματα, όχι μίας αλλά τεσσάρων τηλεοπτικών παραγωγών. Όλες αφορούν το δημοφιλές παιχνίδι «Bachelor» και προορίζονται για την τηλεόραση της Δανίας, της Σουηδίας και της Φινλανδίας, εξασφαλίζοντας 100 ώρες προβολής της Ρόδου, στις σκανδιναβικές αγορές, κατά την τηλεοπτική ζώνη αιχμής (prime time), μέσω των μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών.
Πρώτη χρονικά παραγωγή υπήρξε το Bachelor της Δανίας, που γυρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Ρόδο και ξεκίνησε να προβάλλεται στο TV2 της Δανίας τον Ιούνιο για 20 ώρες.
Ακολούθησε το Bachelor της Σουηδίας, που μαγνητοσκοπήθηκε τον Απρίλιο και μόλις στις 6 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε η προβολή του στο δημοφιλές TV4 της Σουηδίας για 40 ώρες.
Σε δύο μήνες από σήμερα, τον Νοέμβριο, θα αρχίσει να προβάλλεται, επίσης στη Σουηδική τηλεόραση, η τρίτη παραγωγή, το Bachelorette, με 20 ώρες πρόγραμμα.
Τέλος, στο νησί της Ρόδου αναμένεται να ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα και τα γυρίσματα του Φινλανδικού Bachelor, το οποίο θα προβληθεί στο δημοφιλές MTV της Φινλανδίας, σε χρόνο που δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί.
Οι παραπάνω παραγωγές συνεπάγονται ότι κατά τη διάρκεια του πιο ακριβού τηλεοπτικού χρόνου σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, η Ρόδος θα προβάλλεται εκτενώς σε Σουηδία, Δανία και Φινλανδία, προοιωνίζοντας θετικό αντίκτυπο για τον προορισμό, όσον αφορά τις κρατήσεις του 2022. Μάλιστα, η αγορά της Δανίας, όπου το Bachelor με εικόνες της Ρόδου ξεκίνησε να προβάλλεται από τον Ιούνιο του 2021, σημείωσε αύξηση της κίνησης προς το νησί, το οποίο υποδέχθηκε περισσότερους Δανούς για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, από όσους είχε υποδεχθεί το αντίστοιχο διάστημα, όχι του 2020, αλλά του 2019. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2021 επισκέφθηκαν τη Ρόδο 20.829 Δανοί έναντι 20.115 τον Ιούλιο του 2019, ενώ μεγαλύτερη είναι η αύξηση για τον Αύγουστο του 2021, που η Ρόδος είχε 15.674 Δανούς από τους 13.303 της τελευταίας χρονιάς ρεκόρ στον τουρισμό.
Αξίζει, ακόμα, να σημειωθεί ότι, στην αγορά των ΜΜΕ, είθισται ο προορισμός να καταβάλλει πολύ υψηλά ποσά, εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, προκειμένου να επιλεγεί ως τόπος των γυρισμάτων για μια τέτοια δημοφιλή παραγωγή, κάτι που στην περίπτωση της Ρόδου δεν συνέβη. Η καλή μαρτυρία της πρώτης παραγωγής οδήγησε στην επόμενη και από αυτή στην μεθεπόμενη κ.ο.κ.
Η αξία δε της προβολής του νησιού επί 100 ώρες, στους εν λόγω τηλεοπτικούς σταθμούς, και συγκεκριμένα Δευτέρα με Πέμπτη, στη ζώνη αιχμής, αποτιμάται στην αγορά των Media σε εκατομμύρια ευρώ.
Σημειώνεται τέλος ότι η Σουηδική παραγωγή είχε ως χορηγό την εταιρεία Apollo/DER Touristic.
Latest News
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)