Στο καινούργιο πρόσωπο της Θεσσαλονίκης που διαμορφώνεται με τις αλλαγές σε έργα υποδομών και με την αναμόρφωση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο δήμαρχος της πόλης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, μιλώντας στο περίπτερο του Οικονομικού Ταχυδρόμου στη ΔΕΘ.

Αναφερόμενος στη ΔΕΘ, ο κ. Ζέρβας, είπε χαρακτηριστικά: Πρέπει να δοκιμάζουμε καινούργιες φόρμες, να εξελισσόμαστε. Η ΔΕΘ όφειλε να αλλάξει, τόσο για το θέμα των υποδομών, της εικόνας και της αισθητικής όσο και της συλλειτουργίας της με την πόλη. Όταν σβήνουν τα φώτα δεν την πλησιάζει κανένας. Πέρα από εκθεσιακό κέντρο πρέπει να είναι και ανοιχτή στους πολίτες της Θεσσαλονίκης».

Όπως περιέγραψε, «το Βελίδειο φεύγει, θα μείνει ο πύργος του ΟΤΕ, θα υπάρχει κοινόχρηστος χώρος 70 στρεμμάτων, θα υπάρχει αλέα από την πλατεία της ΧΑΘ προς τα πάνω, και τα κτήρια που θα γίνουν, δηλαδή το συνεδριακό, το εκθεσιακό το Παλέ ντε σπορ θα μείνει αλλά χρειάζεται ανακαίνιση, θα κατασκευαστεί υπόγειο πάρκινγκ, ώστε η ΔΕΘ πλέον να είναι μια ανάσα για την πόλη».

Ο κ. Ζέρβας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις υποδομές, τονίζοντας ότι «η ανάπτυξη που περιμένουμε, το καινούργιο πρόσωπο της Θεσσαλονίκης δεν θα ολοκληρωθεί εάν δεν ολοκληρωθούν οι υποδομές. Νούμερο ένα πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό. Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότο τέλος του 2023 θα έχουμε το μετρό. Αυτήν τη στιγμή από σιντριβάνι μέχρι αμαξοστάσιο γίνονται δοκιμαστικές διαδρομές.

»Από εκεί και μετά πάμε στο Fly over, στο αεροδρόμιο, που είναι το πρώτο success story της Θεσσαλονίκης, στο λιμάνι. Έχουμε ακόμη τους άλλους οδικούς κόμβους και ένα μεγάλο πακέτο με παρεμβάσεις, όπως ο άξονας της πλατείας Αριστοτέλους, πλατεία Διοικητηρίου, πλατεία Ελευθερίας, επέκταση του ντεκ της παλιάς παραλίας, συν το μεγάλο μέτωπο Καλοχώρι-Αγγελοχώρι στο οποίο αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός, έχουμε την ανάπλαση της ΔΕΘ, το γήπεδο της Τούμπας το γήπεδο Χαριλάου που θα είναι μια διπλή ανάπλαση».

Αναφερόμενος στη θαλάσσιας συγκοινωνίας, ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης δήλωσε ότι «είμαι υπέρ της θαλάσσιας συγκοινωνίας. Το θέμα είναι στη βιωσιμότητα. Πρέπει να βρεθεί ο τρόπος να είναι βιώσιμη αυτή η συγκοινωνία. Υπάρχει σχεδιασμός και προϋπολογισμός για κατασκευή 5 σταθμών, αλλά μην ξεκινάμε πράγματα που την επόμενη μέρα δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν».

Σε σχέση με τις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν πρόσφατα στην πόλη, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκα στη Deloitte, στη Pfizer και στη Sisco, επισημαίνοντας ότι η είσοδος αυτών των εταιρειών ανέβασε τον πήχη και με την έλευσή τους, δημιουργήθηκαν διαφορετικά δεδομένα μισθολογικά δεδομένα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα