«Ο σιδηρόδρομος είναι το μέσο μεταφοράς του μέλλοντος για διάφορους λόγους, που λίγο πολύ είναι γνωστοί, όπως άνετη, γρήγορη, ασφαλής μετακίνηση και μεταφορά αγαθών» ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας σε συζήτηση με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Πατέρας υπογράμμισε ότι σιδηρόδρομος «μπορεί και πρέπει, έστω και με το υπάρχον δίκτυο, να πάει καλύτερα και θα πάει καλύτερα» και ότι «είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η αναβάθμιση και η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου».
Σημείωσε ότι ήδη συζητείται με το αρμόδιο υπουργείο η χρηματοδοτική πρόταση του οργανισμού, για επένδυση αναβάθμισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, ύψους 1,3 δισ. ευρώ μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ για τρεις γραμμές Αθήνα – Ειδομένη και Προμαχώνα, Φλώρινα – Ορμένιο και αεροδρόμιο Αθηνών – Πάτρα, η οποία θα προωθηθεί για έγκριση στη διυπουργική επιτροπή και στη γενική γραμματεία ΣΔΙΤ, ώστε αν γίνει δεκτή, να εξασφαλίσει έγκριση μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Ο κ. Πατέρας επισήμανε ότι με την αναδιάρθρωση που έγινε το 2010 και το διαχωρισμό των εταιρειών, προέκυψαν ορισμένα ζητήματα τα οποία περιορίζουν τις πηγές χρηματοδότησης σε δύο, την κρατική επιχορήγηση και τα έσοδα από σιδηροδρομικές εταιρείες, επιδρώντας αρνητικά και στην «ευελιξία» του ΟΣΕ. Προσέθεσε ότι «ήδη υπάρχει μια συζήτηση για λύσεις, οι οποίες μπορούν να υπερβούν προβλήματα».
Τέλος, εξέθεσε τις ανάγκες που υπάρχουν σε προσωπικό και επίσης τη δαπανηρή για τον οργανισμό αντικατάσταση φθορών, βλαβών και κλοπών υλικού από το δίκτυο. «Δεν είναι μόνο ελληνικό, βέβαια, δίνουμε το 10% του προϋπολογισμού μας στη φύλαξη και αυτό δεν είναι και αρκετό».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Ποιοι ψάχνουν χρυσό στο χωράφι - Οι κόκκινες επενδύσεις και οι τουρκικές εισαγωγές
Οι εισαγωγές ντομάτας στην χώρα μας αυξάνονται αλματωδώς από το 2022
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Που θα καθίσει η μπίλια των τραπεζικών κερδών – Ο ρόλος των επιτοκίων
Τα υψηλότερα επιτόκια ωθούν την κερδοφορία των τραπεζικών ομίλων
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Επενδυτική ρότα 2 δισ. ευρώ χαράσσει η ΕΥΔΑΠ – Αλλάζει η Ανατολική Αττική
Στόχος ένα σύγχρονο αποχετευτικό δίκτυο για 100.000 κατοίκους
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Προσφορές άνω του 1,47 δισ. για το ομόλογο της Eurobank - Στο 5% η απόδοση
το ομόλογο είναι λήξεως 30 Απριλίου 2031, με δικαίωμα ανάκλησης έναν χρόνο νωρίτερα, δηλαδή στην εξαετία, ενώ αναμένεται να αξιολογηθεί με Ba1 και BB
Η πρώτη φορά… κάλπες στον ΣΕΒ, το φαβορί και ο μύθος του τρίτου υποψήφιου
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένει η αγορά την κούρσα διεκδίκησης από τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και την Ιουλία Τσέτη
Η Ελληνική Ένωση Καφέ ζητά την κατάργηση του ειδικού φόρου στον καφέ
Συνάντηση της νέας διοίκησης της Ελληνικής Ενωσης Καφέ με τον υπουργό Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη