Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας μιας ακόμα νέας ηλεκτρονικής εφαρμογής της Αρχής για την υποστήριξη των καταναλωτών, της «Πλατφόρμας Ενημέρωσης & Υποστήριξης Καταναλωτών – myRAE».
Η πλατφόρμα myRAE, αποτελεί ένα αυτόνομο ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής, ή και απευθείας στο my.rae.gr όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπική σελίδα μέσω της οποίας θα έχουν πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες.
Βασικό χαρακτηριστικό της νέας Πλατφόρμας είναι η δυνατότητα αποστολής, με εύκολο και φιλικό προς τον χρήστη τρόπο, μιας φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Με ενσωμάτωση χαρακτηριστικών chat και εύκολης ανταλλαγής εγγράφων, η επικοινωνία μεταξύ καταναλωτών και εταιριών μέσω του myRAE γίνεται εύκολη, γρήγορη, αποτελεσματική, και ασφαλής.
Το πληροφοριακό σύστημα λαμβάνει το εκάστοτε παράπονο και το προωθεί αυτόματα στον αντίστοιχο αποδέκτη ενώ παρέχει πλήρη πληροφόρηση στην ΡΑΕ για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος.
Η Αρχή θα μπορεί, μέσα από την ανάλυση των στατιστικών που παράγει η εφαρμογή να έχει πλήρη εικόνα για τα είδη παραπόνων που καταθέτουν οι καταναλωτές, το βαθμό απόκρισης των εταιριών, το μέσο χρόνο επίλυσης των αιτημάτων από τις εταιρίες, και το βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών από την επίλυση του ζητήματος τους.
Πρόσθετα, οι καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν:
- Να λαμβάνουν επιλεκτικές ενημερώσεις για τις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΡΑΕ.
- Να λαμβάνουν εξειδικευμένες ενημερώσεις από το σύνολο των ανακοινώσεων της ΡΑΕ με βάση τα κριτήρια που ενδιαφέρουν τον κάθε καταναλωτή ή επαγγελματία.
- Να μετέχουν σε έρευνες ικανοποίησης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη ΡΑΕ, τους Διαχειριστές δικτύων, και τους Παρόχους ενέργειας.
- Σε ένα χρονικό σημείο όπου οι αυξήσεις των τιμών ενέργειας προκαλούν εύλογη ανησυχία στους καταναλωτές και την αγορά, η Αρχή στοχεύει, δίδοντας περισσότερα εργαλεία στους καταναλωτές για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους, αλλά και οργανώνοντας σωστά την επικοινωνία τους με τους συμμετέχοντες στην αγορά, να προσφέρει πρόσθετη αξία στην αποτελεσματικότερη λειτουργία αυτής.
Latest News
Τι εμποδίζει την Ευρώπη να βάλει τέλος στο ρωσικό αέριο
Η προειδοποίηση του Οργανισμού Συνεργασίας των Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας
Μείωση παραγωγής άνθρακα στην κορυφαία περιοχή εξόρυξης της Κίνας
Η παραγωγή αυτή αντιστοιχούσε σε ποσοστό 24,6% της συνολικής κινεζικής παραγωγής κατά την ίδια περίοδο,
ΡΑΑΕΥ: Βροχή οι τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας
Η ΡΑΑΕΥ, βάσει των αρμοδιοτήτων της, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ουδεμία αρμοδιότητα έχει να επικοινωνεί μαζί τους
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Αύξηση 100,3% στα καθαρά κέρδη του ΑΔΜΗΕ για το 2023 – Προμέρισμα 0,058 ευρώ από ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών
Στα 391,9 εκατ. τα συνολικά έσοδα, στα 277,4 εκατ. τα EBITDA και στα 116,6 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς
Η μεγάλη αλλαγή των Big Oil - Οι γιγάντιες επενδύσεις στα... πλαστικά
Οι εταιρείες πετρελαίου στρέφονται προς έναν άλλον κλάδο χρήσης των ορυκτών καυσίμων, τα χημικά
Fast track αδειοδοτήσεις στα δίκτυα ηλεκτρισμού - Η Σδουκου στο συμβούλιο υπουργών Ενέργειας της ΕΕ
«Κοινό ευρωπαϊκό αγαθό τα ηλεκτρικά δίκτυα» τόνισε η κ. Σκούδου
Σαρωτικό comeback του ρωσικού φυσικού αερίου – Πάνω από 55% το μερίδιο στην ελληνική αγορά
Τι δείχνουν τα στοιχεία του ΔΕΣΦΑ για κατανάλωση, εισαγωγές και εξαγωγές φυσικού αερίου και LNG
ΔΕΣΦΑ: Αύξηση 30,91% της εγχώριας κατανάλωσης φυσικού αερίου [γράφημα]
Η συνολική ζήτηση μειώθηκε κατά 8,63%