Η Facebook απολογήθηκε για την παραπληροφόρηση ερευνητών στους οποίους παρείχε λανθασμένα ή ατελή δεδομένα για χρήση σε έρευνα που αφορούσε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλοεπιδρούν σε αναρτήσεις και συνδέσμους εντός της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα των New York Times, τα στοιχεία που παρείχε η Facebook περιλάμβαναν πληροφορίες για σχεδόν τους μισούς χρήστες της πλατφόρμας στις Ηνωμένες Πολιτείες, όχι για όλους.
Η αμερικανική εφημερίδα αναφέρει επίσης ότι μέλη της ομάδας «Open Research and Transparency» του Facebook επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους ερευνητές την Παρασκευή και ουσιαστικά απολογήθηκε για το συγκεκριμένο λάθος. Από την πλευρά τους ορισμένοι εκ των ερευνητών αναρωτήθηκαν αν επρόκειτο απλά για λάθος ή για ηθελημένη κίνηση που στόχο είχε να κάνει σαμποτάζ στην έρευνα.
Το πρόβλημα με τα δεδομένα αρχικά αποκαλύφθηκε από ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Ουρμπίνο στην Ιταλία, ο οποίος συνέκρινε μία αναφορά του Facebook που είχε δημοσιευτεί τον Αύγουστο με τα δεδομένα που παρείχε η εταιρεία στους ερευνητές. Σύμφωνα με τους Times τα δεδομένα των δύο πλευρών απλά δεν ταίριαζαν.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη New York Times ότι το λάθος ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος, ότι ενημερώθηκαν οι συνεργάτες για αυτό και ότι εργάζονται με τους ερευνητές για την επίλυσή του.
Τα στοιχεία που είχε στα χέρια του ο Ιταλός ερευνητής αφορούσαν το περισσότερο προβεβλημένο περιεχόμενο στο News Feed μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, φέτος, δηλαδή για το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, οι Times αποκάλυψαν ότι το Facebook είχε «κλείσει» μια αναφορά σχετικά με το πρώτο τρίμηνο που απεικόνιζε την εταιρεία με ένα πολύ λιγότερο κολακευτικό τρόπο.
Επιπλέον, τον Αύγουστο, η Facebook απέκλεισε από τα δεδομένα της πλατφόρμας ακαδημαϊκούς ερευνητές από το Ad Observatory του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, αφού ένα plug-in των ερευνητών εντόπιζε σημαντικά προβλήματα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η συγκεκριμένη έρευνα αποδείκνυε ότι το Facebook απέτυχε να αποκαλύψει ποιος πλήρωνε για την προβολή πολιτικών διαφημίσεων.
Latest News
Σε κίνδυνο το 40% των θέσεων εργασίας από την ΑΙ - Τι δείχνει έρευνα του ΔΝΤ
Τα οφέλη από τη χρήση της AI είναι ζητούμενο αν θα διαχυθούν σε όλη την οικονομία ή θα τροφοδοτήσουν την κοινωνική και οικονομική ανισότητα
Αντίστροφη μέτρηση για Apple στην Ινδία - Μετά τα iPhone, συναρμολογεί και τα AirPods
Τα ασύρματα ακουστικά AirPods θα ξεκινήσει να παράγει η Αpple στην Ινδία για πρώτη φορά στις αρχές του επόμενου έτους
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Η Databrics πολύ κοντά σε ρεκόρ χρηματοδότησης venture capital, συνολικής αξίας 9,5 δις δολ.
Η αμερικανική Databricks, εταιρεία λογισμικού, αποτιμάται σε πάνω από 60 δισ. δολάρια, σύμφωνα με πηγές
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα