Η Redwood Materials είναι μία εταιρεία ανακύκλωσης μπαταριών που δημιουργήθηκε από τον συνιδρυτή της Tesla, Τζέφρεϊ Μπράιαν Στρόμπελ. Σύντομα η Redwood εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη εταιρεία ανακύκλωσης μπαταριών ιόντων λιθίου στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Στρόμπελ δεν αποχώρησε από την Tesla απλά για να «καθαρίσει» την Αμερική. Όπως αποκάλυψε στο Bloomberg, ο μεγάλος του στόχος είναι ουσιαστικά να μεταφέρει στις Ηνωμένες Πολιτείες τις γραμμές παραγωγής μπαταριών που σήμερα βρίσκονται στην Ασία.

«Είναι συναρπαστικό και συγχρόνως τρομακτικό να βλέπεις τόσα πολλά έθνη και αυτοκινητοβιομηχανίες να ανακοινώνουν τη μετάβασή τους στα ηλεκτροκίνητα οχήματα», είπε ο Στρόμπελ. «Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο κενό σε αυτά που χρειάζεται να γίνουν για να πραγματοποιηθούν όλα αυτά».

Τα σχέδια του νέου εργοστασίου

Για να καλύψει το κενό, ο Στρόμπελ θέλει να ξεκινήσει το κτίσιμο ενός από τα μεγαλύτερα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών στον κόσμο. Η Redwood που προς το παρόν λειτουργεί τρεις εγκαταστάσεις στη Νεβάδα, ψάχνει μία νέα τοποθεσία για να χτιστεί ένα νέο, γιγαντιαίο εργοστάσιο που θα καταλαμβάνει επιφάνεια σχεδόν 93 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων.

Το κόστος του εγχειρήματος θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με τον Στρόμπελ, ενώ η δημιουργία του εργοστασίου θα επιτρέψει στη Redwood να καταστεί ο κύριος παραγωγός καθοδικών διόδων για μπαταρίες στις ΗΠΑ (κάθε μπαταρία διαθέτει δύο ηλεκτρόδια – ένα ανοδικό και ένα καθοδικό – μεταξύ των οποίων ταξιδεύουν τρισεκατομμύρια φορτισμένα άτομα λιθίου). Οι συγκεκριμένες δίοδοι είναι αυτές που καθορίζουν ουσιαστικά το κόστος μίας μπαταρίας, την απόδοσή της αλλά και το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

Η μελλοντική παραγωγή

Όπως ανέφερε ο Στρόμπελ στο Bloomberg, το νέο αυτό εργοστάσιο θα παράγει μπαταρίες συνολικής ισχύος 100GWh κάθε χρόνο έως το 2025. Η συγκεκριμένη ποσότητα ενέργειας είναι αρκετή για περίπου 1,3 εκατομμύρια οχήματα. Έως το έτος 2030, η ίδια εγκατάσταση της Redwood σχεδιάζεται να ανεβάσει την παραγωγή της στα 500GWh ανά χρόνο. Με σημερινές τιμές, θα παράγονται δίοδοι αξίας 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο. Παράλληλα, η Redwood σχεδιάζει το χτίσιμο παρόμοιων διαστάσεων εργοστασίου στην Ευρώπη έως το 2023.

«Αυτά τα νούμερα ακούγονται εξωπραγματικά, αλλά όταν κοιτάζεις τις ανάγκες της αγοράς, σκέφτομαι, αν είναι όλο αυτό που σχεδιάζουμε αρκετό», είπε ο Στρόμπελ. «Κάποιος πρέπει να το κάνει. Στην πραγματικότητα, χρειαζόμαστε τουλάχιστον τέσσερις εταιρείες με ανάλογο επιθετικό σχεδιασμό, να κάνουν τρελά πράγματα όλες στην ίδια χρονική σειρά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Βαλτιμόρη: Αδιανόητο έργο… η απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας
Διεθνή |

Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες

«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ