Η CMA CGM μία από τους μεγαλύτερους ναυτιλιακούς ομίλους του κόσμου στο κλάδο των τακτικών γραμμών (liners) συμφώνησε να επενδύσει 25 εκατ. ευρώ στη Brittany Ferries, τη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία που λειτουργεί υπό τη γαλλική σημαία, συμπεριλαμβανομένων 10 εκατομμυρίων ευρώ σε υβριδικά ίδια κεφάλαια. Μέσω αυτής της συμφωνίας, η CMA CGM επιδιώκει να υποστηρίξει την ανάκαμψη της Brittany Ferries στην μετά Covid εποχή, ενώ διευρύνεται το πεδίο δραστηριότητας της CMA CGM.
Η συνεργασία που μπορεί να αποτελέσει ένα διεθνές παράδειγμα και για άλλες περιοχές και χώρες, μηδέ εξαιρουμένης της χώρας μας, θα βοηθήσει στο ξεκλείδωμα των συνεργειών μεταξύ των δύο εταιρειών στον τομέα των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, ενώ αναμένεται επίσης να συμβάλει στην προώθηση της διασυνοριακής ναυτιλίας και να στηρίξει τη θέση της Γαλλίας στον τομέα, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Βάσει αυτής της συμφωνίας, ένας εκπρόσωπος του Ομίλου CMA CGM θα ενταχθεί στο εποπτικό συμβούλιο της Brittany Ferries.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών καθιερώνει μια εμπορική συνεργασία μέσω της χρήσης του διαθέσιμου χώρων φορτίου στις γραμμές της Brittany Ferries προς το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Ιβηρική Χερσόνησο. Η μεταφορά εμπορευμάτων στα πλοία της Brittany Ferries (RORO) θα βοηθήσει στην επέκταση των υπηρεσιών του Ομίλου CMA CGM στον τομέα RORO από τον Ατλαντικό και τη βόρεια ακτή της Γαλλίας σε προορισμούς προς το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συνεργασία με την CMA CGM θα βοηθήσει την Brittany Ferries να προσαρμοστεί πιο εύκολα στις τάσεις μετά τη Covid-19 στη μεταφορά αγαθών, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς ασυνόδευτων ρυμουλκουμένων, και να προσφέρει νέες υπηρεσίες μεταφοράς.
Επιπλέον, μέσω αυτής της συμφωνίας, και οι δύο ομάδες θα μπορούν να εισάγουν νέες υπηρεσίες RORO.
Επίσης η CMA CGM και η Brittany Ferries θα εξετάσουν τρόπους ανταλλαγής γνώσεων στο τομέα του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην εκπαίδευση πληρωμάτων και τις διαδικασίες ασφαλείας. Και οι δυο εταιρείες έχουν δεσμευθεί για την ανάπτυξη πλοίων με καύσιμο LNG. Η Brittany Ferries αναμένεται να παραλάβει δυο πλοία που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG το 2023 τα Salamanca και Santoña, τα οποία θα δρομολογηθούν μεταξύ Ηνωμένου βασιλείου και Ισπανίας.
Latest News
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις