Η Microsoft «σπρώχνει» τους χρήστες μακριά από τους κωδικούς πρόσβασης φέρνοντας στο προσκήνιο διάφορες εναλλακτικές επιλογές για να πιστοποιήσουμε την ταυτότητά μας σε όλα τα καταναλωτικά Microsoft accounts.
Η εταιρεία, όπως και πολλές άλλες του χώρου της τεχνολογίας, εδώ και αρκετό καιρό έχουν αποφασίσει να εγκαταλείψουν τον παραδοσιακό τρόπο πιστοποίησης της ταυτότητάς μας, μέσω κωδικού πρόσβασης. Αυτό συμβαίνει γιατί τα passwords αποτελούν τον πρώτο στόχο των κυβερνοεπιθέσεων, συχνά είναι αδύναμα ή σε ορισμένες περιπτώσεις τα συχνά επαναλαμβανόμενα passwords μπορεί εύκολα να τα «μαντέψει» κάποιος μέσω αυτοματοποιημένων επιθέσεων.
Με αυτά σαν δεδομένα, και με την άφιξη των Windows 11 να είναι πλέον ζήτημα μερικών εβδομάδων, η Microsoft ξεκίνησε το ξεδίπλωμα των νέων επιλογών της για κάθε είδους λογαριασμού, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα αυτές οι επιλογές ήταν διαθέσιμες μόνο για τους εμπορικούς της πελάτες.
Αυτό σημαίνει ότι και οι απλοί καταναλωτές θα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες της Microsoft, όπως το Outlook ή το OneDrive, χωρίς να χρησιμοποιούν κωδικό πρόσβασης. Αντίθετα, θα μπορεί να αποκτά πρόσβαση, όπως ήδη αναφέρθηκε, μέσω της εφαρμογής Microsoft Authenticator, του Windows Hello, ενός κλειδιού ασφαλείας ή ενός κώδικα που θα αποστέλλεται μέσω SMS ή e-mail.
Ωστόσο, ορισμένες εφαρμογές της Microsoft θα συνεχίσουν να απαιτούν το κλασσικό password, όπως το Office 2010 (ή παλαιότερο), το Remote Desktop και η παλιότερη κονσόλα Xbox 360. Αντιστοίχως, όσοι χρησιμοποιούν μη υποστηριζόμενες εκδόσεις των Windows δεν θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν τη νέα πρακτική, αφού αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο στα Windows 10 και μελλοντικά στα Windows 11.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Microsoft ο νέος τρόπος sign-in θα είναι διαθέσιμος στους λογαριασμούς των καταναλωτών εντός των επόμενων εβδομάδων. Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι η εταιρεία εργάζεται και στην εξεύρεση ενός τρόπου να απαλειφθούν τα passwords και στους λογαριασμούς Azure, με τους διαχειριστές να μπορούν να επιλέξουν αν οι κωδικοί πρόσβασης θα απαιτούνται, θα επιτρέπονται ή θα «εξαφανιστούν» για μια σειρά επιμέρους χρηστών.
Latest News
Νέα iPad και τσιπ τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε η Apple
Το Apple M4 είναι πιο αποδοτικό και διαθέτει μεγαλύτερα τμήματα αφιερωμένα στον χειρισμό εργασιών τεχνητής νοημοσύνης
Περιόρισε τις ζημίες και ξέπερασε τις προσδοκίες της αγοράς η Disney
Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας προσθέτει πελάτες στις υπηρεσίες streaming, καθώς ταλαντεύεται λόγω των ζημιών που δημιούργησαν οι συγχωνεύσεις μέσων ενημέρωσης στην Ινδία
Η Apple αναπτύσσει AI επεξεργαστές για data centers
H Apple στοχεύει στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας της στο σχεδιασμό επεξεργαστών
Startup αυτόνομης οδήγησης άντλησε 1 δισ. δολ. από Nvidia και Microsoft
Η χρηματοδότηση σηματοδοτεί μια σημαντική ψήφο εμπιστοσύνης για την εταιρεία με έδρα το Κέιμπριτζ
Τον διάδοχο του Switch ανακοινώνει η Nintendo
Η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει 13,5 εκατομμύρια μονάδες Switch φέτος
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Future of Jobs»: Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας την επόμενη 5ετία
Τα επαγγέλματα που θα γνωρίσουν άνθιση και αυτά που σταδιακά θα εξαφανιστούν μέσα στην επόμενη 5ετία
Η κινητικότητα στην αγορά πληροφορικής και στο βάθος... τα data centers
Πώς η ανάγκη απορρόφησης πόρων σε έργα Πληροφορικής γεννά την ανάγκη για συμπράξεις μεταξύ των εταιρειών
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.