Για την τουριστική κίνηση και την ψήφο εμπιστοσύνης στο «ελληνικό καλοκαίρι» και την Ελλάδα έδωσαν ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο αντιπεριφερειάρχης της Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος και ο πρόεδρος ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρινός μιλώντας στο περίπτερο του Οικονομικού Ταχυδρόμου.
Ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης έκανε μια πρώτη αποτίμηση του τουριστικού κύματος μέσα στο καλοκαίρι.
Η σεζόν τον Μάιο ξεκίνησε δειλά αλλά άρχισε σιγά σιγά να ανεβαίνει. Ξεπερνάμε το 50% των αφίξεων του 2019 αλλά και σε επίπεδο εσόδων θα πάμε πολύ καλά στο τέλος της σεζόν.
Το τουριστικό μοντέλο βασιζόταν στο «ήλιος και θάλασσα» τα τελευταία χρόνια. Θα πρέπει να αλλάξουμε αυτό που προσφέρουμε στον ταξιδιώτη. Όμως η πανδημία μας έδειξε τον δρόμο ότι πρέπει να αλλάξουμε το μοντέλο του τουρισμού. Σε συνεργασία με τις περιφέρειες, τόνισε ο κ. Φραγκάκης, στόχος είναι να αναδείξουμε την Ελλάδα.
Το κλειδί για να προσεγγίσουμε κάποιον να έρθει στην χώρα ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε στην βιωσιμότητα , στους φυσικούς πόρους, τα τοπικά προϊόντα, τις ήπιες υποδομές που μπορεί να έχει και το θέμα της ασφάλειας.
Χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ ανέφερε ότι φέτος η καμπάνια για την διαφήμιση της Ελλάδας ανήλθε στα 28 εκατ. ευρώ.
Τα μηνύματα από τη Βόρεια Ελλάδα ήταν θετικά, τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης της Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος είναι θετικά. Ακόμη η Χαλκιδική και η Πιερία έχουν κρατήσει τον τουρισμό και τον Σεπτέμβριο. Φέτος κερδίσαμε και το στοίχημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, καθώς και οι αγορές των ΗΠΑ πήγαν πολύ καλά και αναμένουμε για την επόμενη 3ετία μια υπερατλαντική σύνδεση.
Αυτό που μπορεί να πουλήσει η Κεντρική Μακεδονία είναι τουρισμός 365 ημέρες τον χρόνο, τόνισε ο κ. Θάνος.
Το καλοκαίρι ξεκίνησε μετρημένα ανέφερε ο πρόεδρος ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρινός αλλά μέσα στο καλοκαίρι πήγε πολύ καλά.
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...