Σε συνεργασία προχωρά το Lufthansa City Center (LCC), το μεγαλύτερο travel agency franchise δίκτυο στον κόσμο, με την Let’s Ferry, την κορυφαία πλατφόρμα online κρατήσεων.

Πιο συγκεκριμένα η συνεργασία διασφαλίζει ότι οι πελάτες του LCC έχουν μια εύκολη και απλοποιημένη διαδικτυακή αναζήτηση και κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, συνδυάζοντας αξιόπιστες υπηρεσίες με ταχύτητα και υψηλή ποιότητα, αλλά και πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και προσφορές μέσω του ιστότοπου: www.letsferry.com

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Lufthansa City Center (LCC) αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με ειδίκευση στην παροχή εξατομικευμένων τουριστικών υπηρεσιών, που ιδρύθηκε πρώτη φορά το 1991. Εστιάζει, δε, στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων τόσο για αναψυχή όσο και για την επαγγελματικά ταξίδια συνδυάζοντας την ευελιξία και την καινοτομία με την παροχή ενός ολοκληρωμένου χαρτοφυλακίου υπηρεσιών.

Υπενθυμίζεται ότι το παγκόσμιο δίκτυο franchise ταξιδιωτικών πρακτορείων της Lufthansa City Center περιλαμβάνει περίπου 500 συνεργάτες σε περισσότερες από 85 χώρες, μέσα από το όποιο διασφαλίζεται η παροχή υψηλής στάθμης υπηρεσιών και υποστήριξη των πελατών του LCC με άμεσο τρόπο σε τοπικό επίπεδο.

«Η συνεργασία του LCC αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό για την πορεία ανάπτυξης της LET’S FERRY. Λειτουργεί ως επιβράβευση της υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία μας αλλά και δίνει ώθηση για την απόκτηση περαιτέρω τεχνογνωσίας. Επίσης διευρύνει την γκάμα του πελατολογίου μας σε επίπεδο υπηρεσιών b2b» ανέφερε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Digital Director της LET’S FERRY.

Από την πλευρά του o επικεφαλής του Τμήματος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης (Head of Business Development) της LET’S FERRY, Στέλιος Μπεκυράς, αφού τόνισε ότι η συνεργασία φέρνει κοντά δύο κορυφαίες εταιρίες στον κλάδου τους, υπογράμμισε ότι η παροχή υπηρεσιών στο travel agency LCC αποτελεί την αρχή ενός νέου κύκλου ανάλογων συνεργασιών που αναμένονται εν όψει της νέας σεζόν, το 2022. «Πιστεύουμε στη δύναμη της συνεργασίας και στην αξιοποίηση με αμοιβαίο όφελος, συνεργιών σε όλο το φάσμα της παροχής υπηρεσιών στον κλάδο των ταξιδίων και του τουρισμού. Άλλωστε η LET’S FERRY έχει αναπτύξει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες και ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν κάθε πλευρά ζήτησης τόσο σε επίπεδο b2b όσο και b2c, της ταξιδιωτικής αγοράς» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπεκυράς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία