Μια ακόμη παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο τοποθέτησε η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) σε γιαπωνέζικα και κινεζικά ναυπηγεία.

Ειδικότερα, η K Line τοποθέτησε παραγγελία για την ναυπήγηση οκτώ LNG-Fuel πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carrier) μεταφορικής ικανότητας 7.000 Ceu το κάθε ένα στα ναυπηγεία Nihon Shipyard, Shin Kurushima Dockyard και China Merchants Jinling Shipyard. Τα πλοία θα παραληφθούν το διάστημα μεταξύ 2023 και 2025.

Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία.

Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV συνολικά τα εν λειτουργία και υπό ναυπήγηση πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG είναι 596, εκ των οποίων εν λειτουργία είναι 221 και υπό ναυπήγηση 375 πλοία. Επίσης άλλα 199 πλοία ανήκουν την κατηγορία LNG Ready, που σημαίνει ότι εύκολα μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.

Ο κλάδος των containerships φαίνεται να συγκεντρώνει τα περισσότερα LNG Fuel πλοία καθώς είναι εν λειτουργία 20 ενώ άλλα 82 υπό παραγγελία και με όρους Teu τα υπό παραγγελία πλοία αποτελούν το 22% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών των containerships.

Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 21 πλοία εν λειτουργία και 59 υπό ναυπήγηση, τα πλοία μεταφοράς χημικών (25 εν λειτουργία, 39 υπό ναυπήγηση) τα bulk carriers (9,42) και τα Car Carriers (6,38) κ.ά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα