Μια ακόμη παραγγελία για πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο τοποθέτησε η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) σε γιαπωνέζικα και κινεζικά ναυπηγεία.
Ειδικότερα, η K Line τοποθέτησε παραγγελία για την ναυπήγηση οκτώ LNG-Fuel πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carrier) μεταφορικής ικανότητας 7.000 Ceu το κάθε ένα στα ναυπηγεία Nihon Shipyard, Shin Kurushima Dockyard και China Merchants Jinling Shipyard. Τα πλοία θα παραληφθούν το διάστημα μεταξύ 2023 και 2025.
Τα πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG Fuel) κερδίζουν συνεχώς έδαφος μεταξύ των πλοιοκτητών της διεθνούς ναυτιλίας καθώς θεωρείται ως το καύσιμο μετάβασης σε μια νέα πιο «πράσινη» εποχή για τη ναυτιλία.
Σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV συνολικά τα εν λειτουργία και υπό ναυπήγηση πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG είναι 596, εκ των οποίων εν λειτουργία είναι 221 και υπό ναυπήγηση 375 πλοία. Επίσης άλλα 199 πλοία ανήκουν την κατηγορία LNG Ready, που σημαίνει ότι εύκολα μπορούν να αξιοποιήσουν μελλοντικά το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Ο κλάδος των containerships φαίνεται να συγκεντρώνει τα περισσότερα LNG Fuel πλοία καθώς είναι εν λειτουργία 20 ενώ άλλα 82 υπό παραγγελία και με όρους Teu τα υπό παραγγελία πλοία αποτελούν το 22% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών των containerships.
Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με 21 πλοία εν λειτουργία και 59 υπό ναυπήγηση, τα πλοία μεταφοράς χημικών (25 εν λειτουργία, 39 υπό ναυπήγηση) τα bulk carriers (9,42) και τα Car Carriers (6,38) κ.ά.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών