Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας υπέγραψαν Barilla και Algida, του ομίλου της Unilever, για την πώληση παγωτού και σνακ στην Ιταλία, ανέφεραν οι δύο όμιλοι την Τρίτη.

Η Barilla, της οποίας τα μπισκότα Gocciole είναι τα πρώτα σε πωλήσεις στην Ιταλία, ανακοίνωσε ότι η συνεργασία θα αυξήσει τη ζήτηση για brands μπισκότων και σνακ της, ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο.

Αναμένει, ακόμη, ότι θα καταστεί πιο ανταγωνιστική συνολικά στον τομέα των γλυκών και αλμυρών σνακ σε κανάλια κατανάλωσης εκτός σπιτιού όπου ανταγωνίζεται μεγάλους ξένους ομίλους όπως τη Ferrero.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η αγορά παγωτού προσφέρει ενδιαφέρουσες προοπτικές και γνωρίζουμε ότι έχουμε brands και προϊόντα που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον ιταλό καταναλωτή», δήλωσε ο επικεφαλής Ιταλίας της Barilla, Φραντσέσκο Ντελ Πόρτο. Francesco Del Porto.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος του ομίλου είναι να διευρύνει την παρουσία του στην εκτός σπιτιού κατανάλωση, αξιοποιώντας την εμπειρία και το εκτεταμένο δίκτυο διανομής του κολοσσού Unilever.

Τα παγωτά που παρασκευάστηκαν από κοινού με το brand Cornetto της Algida θα στηριχτούν στις επιτυχημένες πωλήσεις των μπισκότων με σοκολάτα της Barilla και στις μπάρες δημητριακών, οι οποίες έχουν ενισχύσει την παρουσία του ομίλου στο πεδίο των σνακ.

Η συνεργασία θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022, αρχικά με παρουσία στην Ιταλία, με στόχο να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση.

Για τη Unilever η συμφωνία είναι μια ευκαιρία να προσφέρει νέα προϊόντα σε έναν τομέα που είναι όλο και πιο ανταγωνιστικός.

Το 2017 η Unilever συνήψε μια παρόμοια συνεργασία με την ανταγωνίστρια της Barilla, Ferrero, την οποία βοήθησε να μπει στον τομέα του παγωτού, τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή