O κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίησης των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ αναδεικνύεται στο βιβλίο του Δρ. Ανδρέα Μηλιού «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κριτική.
Στο βιβλίο εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε εύληπτη για τον καθένα γλώσσα
και δίνονται απαντήσεις σε σύγχρονα ερωτήματα που σχετίζονται με τα εμπορικά σήματα, την εταιρική συμπεριφορά, τις καταναλωτικές συνήθειες και τις κοινωνικές και οικολογικές ευαισθησίες των καταναλωτών.
Η χρήση παραδειγμάτων, καλών πρακτικών και μελετών περίπτωσης διευκολύνει την εξοικείωση των μη μυημένων αναγνωστών. Για τον λόγο αυτό, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και δημοσιογράφους, καθώς και για αναγνώστες που θέλουν να κατανοήσουν τα μυστικά της επικοινωνίας ή να διευρύνουν τον εγκυκλοπαιδικό τους ορίζοντα.
Ο Ανδρέας Μήλιος είναι Διδάκτορας Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης και οικονομολόγος με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Δίδαξε και διδάσκει για πολλά χρόνια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε ιδιωτικά κολέγια.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων Αρχαία και σύγχρονη δημοκρατία. Διδάγματα από την αρχαία (Σταμούλης 2017), Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα (Σταμούλης 2007), Η ιδιότητα του πολίτη στην αρχαία Ελλάδα (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 2000), Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα (Σταμούλης 2006), Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ (Σταμούλης 1995) και Die Beteiligung der Buerger an der oefentlichen Verwaltung Athens zur Zeit des Perikles (Peter Lang Verlag 1985).
Latest News
Σαμαράς: Η διαγραφή μου ήταν προαποφασισμένη – Θα παραμείνω μάχιμος και παρών
Ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ανέλυσε τα 50 χρόνια κοινοβουλευτικού του έργου και τις σημαντικές ιστορικές στιγμές που έζησε
Συρία: Ο ΟΗΕ ανησυχεί για τα ισραηλινά πλήγματα
Ο ΟΗΕ δεσμεύεται πλήρως να υποστηρίξει την ομαλή μετάβαση της εξουσίας στη Συρία
Γ. Παπανδρέου: Η Δημοκρατία και η ειρήνη ζωτικές προϋποθέσεις για την ευημερία του ελληνικού λαού
Η εξωτερική πολιτική είναι μία πράξη ευθύνης βαθιά συνδεδεμένη με το αφήγημα κάθε λαού, τόνισε ο Γιώργος Παπανδρέου
Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακηρύχθηκε «Πρόσωπο της Χρονιάς» από το περιοδικό Time
Φέτος είναι η δεύτερη φορά που ο Ντόναλντ Τραμπ λαμβάνει τον «τίτλο», καθώς είχε την ίδια τιμή και το 2016
Κώστας Μπαντουβάς: Πέθανε ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ
Η κηδεία του Κώστα Μπαντουβά θα τελεστεί το Σάββατο στο Ηράκλειο
Σακελλαροπούλου (ΠτΔ): Από τον αναστοχασμό στις μείζονες προκλήσεις του μέλλοντος
Η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας μίλησε στο συνέδριο «Μεταπολίτευση 1974-2024: 50 Χρόνια Ελληνική Εξωτερική Πολιτική»,
Ανοίγει ξανά το κλαμπ που έδινε αλκοόλ σε ανήλικους- Έντονη αντίδραση Δούκα
Ο δήμαρχος Αθηναίων εκφράζει την «έντονη ανησυχία» για την εξέλιξη αυτή
Γιατί το Ισραήλ επιτίθεται στη Συρία
Το Ισραήλ επιτίθεται κατά της Συρίας και σύμφωνα με τους αναλυτές υπάρχει λόγος
Οι εξελίξεις στη νομοθετική διαδικασία το 2023 - Θετικά και αρνητικά
Η σημαντικότερη βελτίωση το 2023 καταγράφεται στην κοινοβουλευτική διαδικασία
Ο Τραμπ προσκάλεσε τον πρόεδρο της Κίνας στην ορκωμοσία του, λένε αμερικανικά ΜΜΕ
Ο Ντόναλντ Τραμπ προορίζει αρκετά λεγόμενα «γεράκια» ως προς την πολιτική έναντι του Πεκίνου για θέσεις-κλειδιά