O κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίησης των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ αναδεικνύεται στο βιβλίο του Δρ. Ανδρέα Μηλιού «Εταιρική ταυτότητα και εικόνα» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις  Κριτική.

Στο βιβλίο εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε εύληπτη για τον καθένα γλώσσα
και δίνονται απαντήσεις σε σύγχρονα ερωτήματα που σχετίζονται με τα εμπορικά σήματα, την εταιρική συμπεριφορά, τις καταναλωτικές συνήθειες και τις κοινωνικές και οικολογικές ευαισθησίες των καταναλωτών.

Η χρήση παραδειγμάτων, καλών πρακτικών και μελετών περίπτωσης διευκολύνει την εξοικείωση των μη μυημένων αναγνωστών. Για τον λόγο αυτό, το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και δημοσιογράφους, καθώς και για αναγνώστες που θέλουν να κατανοήσουν τα μυστικά της επικοινωνίας ή να διευρύνουν τον εγκυκλοπαιδικό τους ορίζοντα.

Ο Ανδρέας Μήλιος είναι Διδάκτορας Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης και οικονομολόγος με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Δίδαξε και διδάσκει για πολλά χρόνια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε ιδιωτικά κολέγια.

Είναι συγγραφέας των βιβλίων Αρχαία και σύγχρονη δημοκρατία. Διδάγματα από την αρχαία (Σταμούλης 2017), Πόλις και πολίτης στην αρχαία Ελλάδα (Σταμούλης 2007), Η ιδιότητα του πολίτη στην αρχαία Ελλάδα (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 2000), Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα (Σταμούλης 2006), Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ (Σταμούλης 1995) και Die Beteiligung der Buerger an der oefentlichen Verwaltung Athens zur Zeit des Perikles (Peter Lang Verlag 1985).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα