Από τη «γέννηση» τους κιόλας τα Three Cents συνιστούσαν μια καινοτομία. Ήταν και εν πολλοίς, συνεχίζουν, παρά τις προσπάθειες των ανταγωνιστών τους, οι πιο σημαντικοί εκ των οποίων προέρχονται από τον χώρο των πολυεθνικών εταιρειών, να αποτελούν μια κατηγορία από μόνοι τους. Δεν είναι υπερβολή. Κάθε άλλο.
Τα premium αναψυκτικά που συνόδευαν τα cocktails των θαμώνων των αθηναϊκών bars ξεκίνησαν ως μια νεανική προσπάθεια που συγκέντρωνε σε ένα γυάλινο μπουκάλι καλοκαιρινής νοσταλγίας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που συγκροτούν την «δημιουργική βιομηχανία» της ψηφιακής εποχής. Να τα απαριθμήσουμε; Να μιλήσουμε για το story – την κινητήρια δύναμη; Να αναφερθούμε στα «χειροποίητα» στοιχεία που διατηρήθηκαν αναλλοίωτα και όταν η παραγωγή (πάντα επί ελληνικού εδάφους) «πέρασε» σε μαζικό επίπεδο; Και δίπλα σε όλα αυτά, να προσθέσουμε την εξωστρέφεια που οδήγησε την ιδρυτική ομάδα να αποδεχθεί το στοίχημα της διεθνούς αγοράς. Οι επιδόσεις της είναι ήδη γνωστές.
Στο σημείο αυτό μια μικρή παρένθεση: H Three Cents Artisanal Beverages ιδρύθηκε από μια ομάδα bartender που αναζητούσαν άριστα υλικά ανάμιξης για τα cocktails τους. Κάθε προϊόν είναι σχεδιασμένο προσεκτικά ώστε να προσφέρει στα ποτά το καλύτερο δυνατό άρωμα και την πιο ζωηρή ανθράκωση.
Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται απολύτως φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα. Η προσθήκη του διοξειδίου του άνθρακα γίνεται υπό συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης για να διαφυλαχθεί η ανθράκωση και το άρωμα σε βάθος χρόνου.
Τα προϊόντα Three Cents Artisanal Beverages αποτελούν υλικά ανάμιξης ανώτερης ποιότητας, από bartender προς bartender και αυτά τα συστατικά τους τα διατηρούν και στο πέρασμα τους στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Αλλά, η startup των premium αναψυκτικών που δεν φοβήθηκε να ορθώσει το ανάστημα της σε διεθνή μεγαθήρια και να διεκδικήσει μερίδια σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά δεν έχασε τη διάθεση της να δημιουργεί και νέες καινοτομίες – και αυτό γιατί δεν θέλησε να επαναπαυτεί στις επιτυχίες της.
Μεταξύ των νέων καινοτομιών της και η σειρά «Zero Sugar».
Ας το επαναλάβουμε: Μια εταιρεία που παράγει καινοτομία και που αφουγκράζεται τις κυρίαρχες τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της μια νέα σειρά – τη σειρά «Zero Sugar».
Τα πράγματα είναι απλά και καθαρά: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υιοθετούν στην καθημερινότητα τους την κατανάλωση προϊόντων με λιγότερες θερμίδες. Οι διατροφικές συνήθειες και επιθυμίες αλλάζουν και εξελίσσονται. Για αυτό, και τα Three Cents δημιούργησαν και λάνσαραν τη σειρά “Zero Sugar”, παρέχοντας στους καταναλωτές μια επιπλέον επιλογή – μια επιλογή με λιγότερες θερμίδες.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει την Pink Grapefruit Soda, την Cherry Soda, την Mandarin & Bergamot Soda και το Tonic Water, ενώ διατηρεί σταθερή, δίχως εκπτώσεις, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων Three Cents που περιέχουν φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα, ενώ οι γεύσεις και τα αρώματα προέρχονται από βότανα και φρούτα υψηλής ποιότητας. Όλα τα προϊόντα είναι κατάλληλα για vegan διατροφή και δεν περιέχουν γλουτένη.
Με άλλα λόγια, η σειρά των Three Cents «Zero Sugar» δεν είναι ένα συνοδευτική αλλά μια αυτόνομη επιλογή στο bar, στη βραδινή έξοδο ή στα καθημερινά στέκια, στα café όλες τις ώρες της μέρας. Στην ουσία, πρόκειται για μια εναλλακτική επιλογή που καλύπτει πολλαπλές ανάγκες.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τη νέα σειρά των Three Cents με την ένδειξη Zero Sugar στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Ελλάδα.
Το λανσάρισμα υποστηρίζεται και τηλεοπτικά με την δεύτερη τηλεοπτική καμπάνια του brand Three Cents “The Council 2nd part Zero Sugar”.
Latest News
Έκρηξη εξαγορών και συγχωνεύσεων έφερε το 2024 – Ποιες ήταν οι συμφωνίες… blockbuster
Τι αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία του London Stock Exchange Group
Trastor: Αύξηση κατά 17,5% των εσόδων από μισθώματα το 2023
Το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο του ομίλου την 31η Δεκεμβρίου 2023 περιλάμβανε 55 ακίνητα, με εύλογη αξία 468,7 εκατ. ευρώ έναντι 392,3 εκατ. ευρώ πέρυσι
Ο Νίκος Σαλακάς αναλαμβάνει Chief of Corporate Center και General Counsel στην Alpha Bank
Αναλαμβάνει τους τομείς της Στρατηγικής, της Εταιρικής Διακυβέρνησης και Βιωσιμότητας, της Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, των Νομικών Υπηρεσιών και του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ιntralot: Ομολογιακό δάνειο 100 εκατ. ευρώ με πέντε ελληνικές τράπεζες
Εκταμιεύθηκε το ποσό - Η ανακοίνωση της εταιρείας
Η United Airlines επεκτείνει τις πτήσεις από Αθήνα προς Ν. Υόρκη και Ουάσινγκτον
Η αεροπορική εταιρεία αυξάνει τις πτήσεις από την Ελλάδα σχεδόν κατά 25% το 2024
Ποιος είναι ο νέος Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων στην Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης
Το βιογραφικό του νέου διευθυντή
Στη διαιτησία η ΔΕΠΑ Εμπορίας για την τιμή του φυσικού αερίου της Gazprom
Στα 400 εκατ. το ποσό που διεκδικούν οι Ρώσοι – Θέμα σύμβασης εγείρει η ΔΕΠΑ Εμπορίας
Επιστολή Καφούνη σε Θεοχάρη, Πιτσιλή για την διασύνδεση POS - Ταμειακών: Tα 7 ζητήματα που ταλαιπωρούν την αγορά
«Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν για να αποφύγουν τα υπερβολικά και εξοντωτικά πρόστιμα», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΣΑ
«Κάποιοι πήγαν να καταστρέψουν ένα διαμάντι» - Τι είπε ο Δ. Κουτσολιούτσος στη δίκη της Folli Follie
Η δίκη για την υπόθεση των παραποιημένων ισολογισμών στην εταιρεία συνεχίζεται
Άνοιξαν... ελαφρώς την κάνουλα της χορήγησης δανείων οι τράπεζες
Πώς κινήθηκαν τα δάνεια προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις για τον δεύτερο μήνα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος