Για ένα «μικρό ταξιδιωτικό θαύμα» στην Ελλάδα κάνει λόγο το δίκτυο RND σε ανταπόκρισή του από την Αθήνα, στον τίτλο της οποίας επισημαίνεται ότι «η τουριστική έκρηξη καθιστά την Ελλάδα νικήτρια του καλοκαιριού».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, έπειτα από ένα αδύναμο ξεκίνημα της θερινής περιόδου, «ο τουρισμός στην Ελλάδα ανθεί – δεν είναι μόνο ο αριθμός των επισκεπτών που αυξάνεται πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, αλλά και οι ταξιδιώτες που ξοδεύουν περισσότερα χρήματα». Αυτό, επισημαίνεται, «έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Στην ανταπόκριση αναφέρεται μεταξύ άλλων η προσδοκία των ελλήνων ξενοδόχων για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, χάρη στην καλοκαιρία, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες της άνοιξης. Στο μεταξύ, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι «ενώ η διασυνοριακή εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο έφτασε μόλις στο 40% του επιπέδου του προ κρίσης έτους 2019, ανήλθε στο 86% στην Ελλάδα». Επιπλέον, ορισμένοι δημοφιλείς προορισμοί, όπως τα νησιά Μύκονος και Σαντορίνη, κατέγραψαν ακόμη περισσότερους επισκέπτες τον Αύγουστο απ’ ό,τι το προηγούμενο έτος-ρεκόρ 2019, τονίζεται στο δημοσίευμα.
«Η Ελλάδα θεωρείται από τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς ως ο μεγάλος νικητής της σεζόν. Όχι μόνο στην Γερμανία, αλλά και στην Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία, η Ελλάδα ήταν αυτό το καλοκαίρι ο πιο δημοφιλής προορισμός στο εξωτερικό. Έτσι, η ελληνική ταξιδιωτική βιομηχανία αφήνει πίσω της την κρίση του κορωνοϊού», αναφέρει ο συντάκτης και παραθέτει δηλώσεις ειδικών του κλάδου, οι οποίοι εκτιμούν ότι «πρόκειται για επιτυχία του ελληνικού σχεδίου για τον Τουρισμό».
Στο δημοσίευμα περιγράφονται ακόμη η αύξηση των εσόδων από την τουριστική κίνηση, αλλά και τα μέτρα για την προστασία από τον κορωνοϊό που ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.