H Sitecore, εταιρείας παροχής λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσίασε το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native, λύση που προσφέρει στους επιχειρηματικούς χρήστες την σχεδιαστική ευελιξία, την φιλικότητα στην ενσωμάτωση και την συγγραφική εμπειρία για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες.

Με αυτή τη νέα προσθήκη στην Digital Experience Platform (DPX) η Sitecore προσφέρει πλέον την πρώτη σουίτα SaaS του είδους της, που συνδυάζει το περιεχόμενο, την ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics.

Η νέα SaaS DXP της Sitecore, η οποία είναι διαθέσιμη προς τους πελάτες στις περισσότερες περιοχές παγκοσμίως, έχει χτιστεί πάνω σε μια scalable αρχιτεκτονική, έτσι ώστε οι τελικοί χρήστες να μπορούν να προμηθεύονται τα καλύτερα δυνατά προϊόντα ή μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που προσαρμόζεται για να υποστηρίξει τις ανάγκες από τον υψηλό όγκο περιεχομένου, επισκεπτών και επεξεργασίας περιεχομένου. Η επεκτάσιμη προσέγγιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αξιοποιήσουν το οικοσύστημα συνεργατών της Sitecore που μετρά πάνω από 1.200 συνεργασίες, το εκτεταμένο δίκτυο προγραμματιστών και την μακρά εμπειρία της Sitecore στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών σε όλους τους κλάδους και τις περιοχές.

Αυτή η νέα κατεύθυνση για την Sitecore, επιβεβαιώνει τα φιλόδοξα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος, όταν η εταιρεία εξασφάλισε επένδυση ύψους 1,2 δισ. δολαρίων – τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιηθεί στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ, η οποία οδήγησε στις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.

Για πρώτη φορά, οι εταιρείες μπορούν να ακολουθήσουν μια σπονδυλωτή προσέγγιση για την επίτευξη των στόχων ψηφιακής εμπειρίας, καθώς η Sitecore έχει ενσωματώσει το χαρτοφυλάκιό της μέσω μιας scalable αρχιτεκτονικής στο cloud. Οι πελάτες μπορούν πλέον να διαμορφώνουν και να συνδέουν τα προϊόντα μέσω APIs ανάλογα με τις ανάγκες τους, για να επιτύχουν ταχύτερη απόδοση και να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους για να διαφοροποιηθούν στην αγορά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό. Τέλος, με την micro-services based, cloud-native τεχνολογία είναι δυνατή η κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση της δραστηριότητας, και η άμεση αλλαγή περιεχομένου στα διαφορετικά κανάλια.

Ο Στηβ Τζικάκης, CEO της Sitecore σχολίασε: «Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μας να ταράξουμε τα νερά στην αγορά και να βοηθήσουμε τις εταιρείες να προπορευτούν αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής. Οι πρόσφατες εξαγορές έπαιξαν θεμελιώδη ρόλο στην οικοδόμηση της εξαιρετικά προηγμένης, scalable πλατφόρμας που διαθέτουμε σήμερα, κάτι που θεωρούμε ως το μέλλον της DXP. Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν διαρκώς, επομένως είναι σημαντικό οι εταιρείες να μπορούν να εργάζονται σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας τις εμπειρίες ώστε να συμβαδίζουν με τη ζήτηση. Εμείς τις υποστηρίζουμε με την τεχνολογία που θα το καταστήσει αυτό δυνατό. Με τη συγκέντρωση του χαρτοφυλακίου μας στο cloud, οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν ακριβώς αυτό και να απολαύσουν μια πραγματικά ενοποιημένη, ευέλικτη και κλιμακούμενη πλατφόρμα – παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες τους, ανεξάρτητα από το κανάλι».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Τεχνητή νοημοσύνη: Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι συνεργασίες Microsoft-Amazon
Tεχνητή νοημοσύνη |

Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI