Η ταϊβανέζικη Foxconn προχώρησε στα αποκαλυπτήρια των πρώτων της τριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπογραμμίζοντας με αυτό τον τρόπο τα σχέδια της εταιρείας να διαφοροποιηθεί δραστικά από τον βασικό της ρόλο έως σήμερα: την κατασκευή καταναλωτικών ηλεκτρονικών για εταιρείες όπως η Apple και όχι μόνο.

Τα οχήματα κατασκευάστηκαν από τη Foxtron, μία κοινοπραξία μεταξύ της Foxconn και της επίσης ταϊβανέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Yulon Motor. Τα οχήματα που παρουσιάστηκαν ήταν τριών κατηγοριών – ένα SUV, ένα σεντάν και ένα λεωφορείο. Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Foxtron ανέφερε ότι στόχος είναι το νέο project να αποκτήσει αξία της τάξης των 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εντός της επόμενης πενταετίας.

A Foxtron Model E electric vehicle (EV) is seen unveiled at a Foxconn event in Taipei, Taiwan October 18, 2021. REUTERS/Fabian Hamacher

Ποια είναι η Foxconn

Η Hon Hai Precision Industry, όπως είναι η επίσημη ονομασία της Foxconn, είναι σήμερα ο μεγαλύτερος παγκοσμίως κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών και με τη συγκεκριμένη κίνηση επιχειρεί να εισέλθει – και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο – σε μία εντελώς νέα αγορά: αυτή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Παρόλα αυτά οι άνθρωποι της εταιρείας παραδέχθηκαν ότι είναι «αρχάριοι» στον συγκεκριμένο τομέα.

Μέχρι σήμερα η εταιρεία ήταν γνωστή για την κατασκευή των iPhones για λογαριασμό της Apple αλλά και η κατασκευή κάθε είδους καταναλωτικού ηλεκτρονικού προϊόντος για ποικιλία εταιρειών. Επιπλέον, η Foxconn κατασκευάζει και εξαρτήματα υπολογιστών με το δικό της brand.

Οι πρώτες αναφορές για τις φιλοδοξίες της Foxconn ήρθαν το Νοέμβριο του 2019 για να ακολουθήσει αμέσως μετά η ανακοίνωση της συνεργασίας με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία/ startup Fisker και την ενεργειακή PTT από την Ταϊλάνδη.

Αυτό τον μήνα η Foxconn εξαγόρασε ένα εργοστάσιο από την αμερικανική startup Lordstown Motors για την κατασκευή οχημάτων, ενώ τον Αύγουστο είχε εξαγοράσει ένα εργοστάσιο κατασκευής μικροτσίπ στην Ταϊβάν, μέσω του οποίου σχεδιάζει να καλύψει την απαίτηση σε ημιαγωγούς για χρήση σε αυτοκίνητα.

A Foxtron Model C electric vehicle (EV) is seen unveiled at a Foxconn event in Taipei, Taiwan October 18, 2021. REUTERS/Fabian Hamacher

Τα τρία οχήματα

Από τα τρία οχήματα που ανακοινώθηκαν, το σεντάν αναπτύχθηκε από κοινού με το ιταλικό σχεδιαστικό γραφείο Pininfarina ενώ το σχέδιο θα πουληθεί σε αυτοκινητοβιομηχανία εκτός Ταϊβάν – που δεν κατονομάστηκε – εντός των επόμενων ετών. Το SUV θα κυκλοφορήσει με ένα από τα brands που διαχειρίζεται η Yulon Motor και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην τοπική αγορά εντός του 2023.

Το τρίτο μοντέλο της παρουσίασης, το λεωφορείο, θα κυκλοφορήσει υπό το brand της Foxtron. Αναμένεται να ξεκινήσει η χρήση του σε διάφορες πόλεις της Ταϊβάν από την επόμενη χρονιά και σε συνεργασία με τοπικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών μαζικών μεταφορών.

Παράλληλα, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει εξαρτήματα ή υπηρεσίες που θα καλύπτουν το 10% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, έως την περίοδο 2025-2027.

Η επαφή με την Apple

Όπως ήταν φυσικό, και λόγω της σχέσης της Foxconn με την Apple, η παρουσίαση των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων έκανε πολλούς αναλυτές να διερευνούν πιθανή διασύνδεση με το πιθανολογούμενο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρείας. Αν και η ίδια η Apple δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της για το συγκεκριμένο ζήτημα, αρκετοί είναι οι αναλυτές που θεωρούν ότι το Apple Car θα παρουσιαστεί μέχρι το 2024.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Πανδημία κορωνοϊού – Γιατί… χαίρονται οι Κινέζοι; 
Διεθνή |

Γιατί… χαίρονται οι Κινέζοι με την πανδημία; 

Με την παραλλαγή Όμικρον να εξαπλώνεται και τα περιοριστικά μέτρα επανέρχονται στο διεθνές προσκήνιο, το Πεκίνο επιχαίρει για τη στρατηγική zero-COVID. Αναλυτές δεν αποκλείουν περαιτέρω αυστηροποίησή της και νέες επιπλοκές στο διεθνές εμπόριο 

Τουρκία – Ο Ερντογάν αποκτά πλήρη έλεγχο της οικονομικής πολιτικής και επιμένει στα χαμηλά επιτόκια
Διεθνή |

Πού το πάει ο Ερντογάν με την τουρκική οικονομία - Το σχέδιό του για τα χαμηλά επιτόκια

Η παραίτηση του Τούρκου υπουργού Οικονομικών και η αντικατάστασή του από έναν οπαδό της πολιτικής Ερντογάν, σημαίνουν ότι ο Τούρκος πρόεδρος διεκδικεί πλήρη έλεγχο και πλήρη συμμόρφωση στην πολιτική των χαμηλών επιτοκίων

Ώρα αποφάσεων σε Βερολίνο και Ουάσιγκτον για τον Nord Stream 2
Διεθνή |

Η τελευταία απότομη «στροφή» για τον Nord Stream 2

Η νέα γερμανική κυβέρνηση θα κληθεί άμεσα να αναλάβει την πολιτική ευθύνη της λειτουργίας ή μη του αγωγού, η κατασκευή του οποίου έχει πρακτικά ολοκληρωθεί. Οι ισορροπίες στο Βερολίνο και ο ρόλος της Ουάσιγκτον.