Tο μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Για αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία, καθώς σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι οδηγοί σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια, λόγω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησής τους την περίοδο της πανδημίας. Αυτό είναι το τελικό συμπέρασμα της έκθεσης του Automotive Innovation Lab «Άνθρωποι, αυτοκίνητα και κινητικότητα μετά την πανδημία».
Έτσι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αναμένεται να διαδραματίσει βασικό ρόλο στην Ευρώπη και παγκοσμίως, καθώς μετά την «Πράσινη Συμφωνία» οι ευρωπαϊκές χώρες είναι αποφασισμένες να πετύχουν μία κλιματικά ουδέτερη ΕΕ έως το 2050. Αυτή η παράμετρος αποτελεί και βασικό πυλώνα πάνω στον οποίο κινούνται και θα συνεχίζουν να κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν με κάθε τρόπο να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους, προκειμένου να αποφύγουν τα υψηλά πρόστιμα, αλλά παράλληλα να αναδείξουν και το περιβαλλοντολογικό προφίλ τους.
Τα νέα μοντέλα, η αύξηση των επιπέδων ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και γενικότερα η τάση προς την ηλεκτροκίνηση με τα επιπλέον κίνητρα που δίνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι βλέπουν το αυτοκίνητο ως ένα ασφαλές καταφύγιο σε περιόδους πανδημίας. Το 70% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς τα αυτοκίνητά τους, αν και το 46% παραδέχεται ότι η πανδημία έχει προκαλέσει μεγαλύτερη ανησυχία για τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον. Για αυτούς τους λόγους, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι φιλοδοξεί να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό όχημα και σχεδόν οι μισοί από αυτούς αναμένουν να το αγοράσουν τα επόμενα τρία χρόνια.
Όλα δείχνουν ότι τα οχήματα μηδενικών εκπομπών θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο για την επίτευξη του στόχου της ΕΕ για μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050. Η βιώσιμη κινητικότητα είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η αυτοκινητοβιομηχανία και το έχουν αντιληφθεί εδώ και καιρό. Τα όποια προβλήματα υπάρχουν σήμερα στην ηλεκτροκίνηση μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν, δίνοντας μία περαιτέρω ώθηση προς αυτήν την κατεύθυνση.
Latest News
Παγκόσμιος πυρετός για εξόρυξη υδρογόνου
Ο ενθουσιασμός αυξάνεται για το δυναμικό παράγοντα της καθαρής ενέργειας
Μαίνεται ο πόλεμος τιμών στα EV -Πόσο φθηνότερα θα πουλά η Xiaomi
Το σχέδιο της κινεζικής εταιρείας για να ανταγωνιστεί την Tesla
Το λιώσιμο των πάγων αλλάζει την... ώρα στα ρολόγια μας
Το νερό που ρέει στους ωκεανούς επιβραδύνει την περιστροφή της Γης
Sunlight Group: Στην παραγωγή πρωτότυπης μπαταρίας 2ης ζωής με αφετηρία το Battery2Life
Στο ερευνητικό ευρωπαϊκό συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα Battery2Life συμμετέχει η Sunlight Group
Greenvolt Next και Globalsat: Πρωτοποριακές λύσεις για την πράσινη και έξυπνη ενέργεια
Τι παρουσιάστηκε στην Ετήσια Έκθεση Forward Green και Renewable EnergyTech
Πότε «κλείνει» το πρόγραμμα ΔΥΠΑ για πράσινη οικονομία - 12.000 ευρώ ανά θέση εργασίας
Εχουν ήδη καλυφθεί 4.750 θέσεις, δηλαδή 95% του συνολικού αριθμού των διαθέσιμων θέσεων
Το ESG όλο και πιο ψηλά στις στρατηγικές των εταιρειών
Οι εταιρικές δομές έχουν προσαρμοστεί στο ESG, τόσο σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου όσο και σε ολόκληρο το εύρος των οργανισμών
Ηγέτιδα της ηλιακής ενέργειας η Ελλάδα – Τα στοιχεία του Ember [γραφήματα]
Η Ελλάδα είχε το υψηλότερο μερίδιο ηλιακής ενέργειας στο μείγμα ηλεκτρικής ενέργειας της με 19%
Υστερούν οι επιχειρηματικές δράσεις για το κλίμα - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Οι οριακές βελτιώσεις στην ποιότητα των εκθέσεων για το κλίμα δεν επαρκούν για να υποστηριχθούν οι αντίστοιχες δεσμεύσεις
Εκτός τροχιάς οι στόχοι για τις ΑΠΕ έως το 2030 - Τι δείχνει έρευνα του IRENA
Επίμονοι διαρθρωτικοί φραγμοί και αξιοσημείωτη έλλειψη επενδύσεων απειλούν την πράσινη μετάβαση