Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών τα κέρδη και τα έσοδα τριμήνου που ανακοίνωσε η McDonald’s την Τετάρτη, καθώς οι διεθνείς πωλήσεις της ανέκαμψαν, παρά τις κατά τόπους εξάρσεις της Covid-19.

Η εταιρεία ανέφερε τα πιο κάτω σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας αναλυτών της Refinitiv:

  • Κέρδη ανά μετοχή: 2,76 δολ. προσαρμοσμένα έναντι 2,46 δολ. αναμενόμενα
  • Έσοδα: 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 6,04 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Η εταιρεία ανέφερε καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου 2,15 δισ. δολαρίων, ή 2,86 δολαρίων ανά μετοχή, από 1,76 δισ. δολάρια ή 2,35 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.

Εξαιρουμένων των στρατηγικών κερδών, η McDonald’s κέρδισε 2,76 σεντς δολ. ανά μετοχή, ξεπερνώντας τα 2,46 δολάρια ανά μετοχή που ανέμεναν οι αναλυτές.

Αύξηση πωλήσεων 12,7% στα καταστήματα

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 14% και διαμορφώθηκαν στα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 6,04 δισεκατομμύρια δολάρια. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 12,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και 10,2% σε διετή βάση.

Στην αμερικανική αγορά, οι πωλήσεις των McDonald’s στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 9,6% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όταν ο γίγαντας του fast-food άρχισε να βλέπει τη ζήτηση να ανακάμπτει. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 14,6%. Σημαντικό ρόλο στην θετική αυτή πορεία θεωρείται πως είχε το νέο σάντουιτς με κοτόπουλο της αλυσίδας, μια διάσημη προωθητική κίνηση που υλοποιήθηκε με τον ράπερ Saweetie, καθώς και άλλες προσφορές μενού και μάρκετινγκ που συνέβαλαν στην ισχυρή απόδοση της εταιρείας.

Η διεθνής πορεία της αλυσίδας

Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald’s είδε τις πωλήσεις του στο ίδιο κατάστημα να αυξάνονται κατά 13,9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, τροφοδοτούμενο από την ισχυρή ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το τμήμα είδε επίσης θετικές πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στον Καναδά, τη Γαλλία και τη Γερμανία καθώς οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας χαλάρωσαν. Ωστόσο, οι πωλήσεις της Αυστραλίας μειώθηκαν μετά από έναν νέο γύρο περιοριστικών μέτρων σε ορισμένες περιοχές. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις του τμήματος στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 8,9%.

Όσον αφορά τις πωλήσεις στα καταστήματα της Κίνας, καταγράφηκε συρρίκνωση κατά τη διάρκεια του τριμήνου λόγω των νέων εξάρσεων της Covid-19 σε περιοχές της χώρας. Από την άλλη, Ιαπωνία και Λατινική Αμερική ανέφεραν ισχυρές πωλήσεις. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 4,9%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Οικονομικός πόλεμος Δύσης και Ρωσίας – Ποιος θα αντέξει στον μαραθώνιο;
Αναλύσεις |

Δύση vs Ρωσίας – Ποιος θα λυγίσει πρώτος στον παγκόσμιο οικονομικό πόλεμο;

Παρά τις κυρώσεις, ο πόλεμος στην Ουκρανία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και η ρωσική στρατιωτική μηχανή δεν δείχνει να χάνει την ισχύ της. Το στοίχημα του Πούτιν και των επιτελείων της Δύσης.