Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών τα κέρδη και τα έσοδα τριμήνου που ανακοίνωσε η McDonald’s την Τετάρτη, καθώς οι διεθνείς πωλήσεις της ανέκαμψαν, παρά τις κατά τόπους εξάρσεις της Covid-19.
Η εταιρεία ανέφερε τα πιο κάτω σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας αναλυτών της Refinitiv:
- Κέρδη ανά μετοχή: 2,76 δολ. προσαρμοσμένα έναντι 2,46 δολ. αναμενόμενα
- Έσοδα: 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 6,04 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η εταιρεία ανέφερε καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου 2,15 δισ. δολαρίων, ή 2,86 δολαρίων ανά μετοχή, από 1,76 δισ. δολάρια ή 2,35 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Εξαιρουμένων των στρατηγικών κερδών, η McDonald’s κέρδισε 2,76 σεντς δολ. ανά μετοχή, ξεπερνώντας τα 2,46 δολάρια ανά μετοχή που ανέμεναν οι αναλυτές.
Αύξηση πωλήσεων 12,7% στα καταστήματα
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 14% και διαμορφώθηκαν στα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 6,04 δισεκατομμύρια δολάρια. Παγκοσμίως, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 12,7% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και 10,2% σε διετή βάση.
Στην αμερικανική αγορά, οι πωλήσεις των McDonald’s στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 9,6% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όταν ο γίγαντας του fast-food άρχισε να βλέπει τη ζήτηση να ανακάμπτει. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 14,6%. Σημαντικό ρόλο στην θετική αυτή πορεία θεωρείται πως είχε το νέο σάντουιτς με κοτόπουλο της αλυσίδας, μια διάσημη προωθητική κίνηση που υλοποιήθηκε με τον ράπερ Saweetie, καθώς και άλλες προσφορές μενού και μάρκετινγκ που συνέβαλαν στην ισχυρή απόδοση της εταιρείας.
Η διεθνής πορεία της αλυσίδας
Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald’s είδε τις πωλήσεις του στο ίδιο κατάστημα να αυξάνονται κατά 13,9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, τροφοδοτούμενο από την ισχυρή ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το τμήμα είδε επίσης θετικές πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στον Καναδά, τη Γαλλία και τη Γερμανία καθώς οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας χαλάρωσαν. Ωστόσο, οι πωλήσεις της Αυστραλίας μειώθηκαν μετά από έναν νέο γύρο περιοριστικών μέτρων σε ορισμένες περιοχές. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις του τμήματος στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 8,9%.
Όσον αφορά τις πωλήσεις στα καταστήματα της Κίνας, καταγράφηκε συρρίκνωση κατά τη διάρκεια του τριμήνου λόγω των νέων εξάρσεων της Covid-19 σε περιοχές της χώρας. Από την άλλη, Ιαπωνία και Λατινική Αμερική ανέφεραν ισχυρές πωλήσεις. Σε διετή βάση, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 4,9%.
Latest News
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια
Η νέα στρατηγική της Unilever για τους... λεκέδες με στόχο νέα μερίδια αγοράς
Το νέο απορρυπαντικό με τα 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας
«Ατμομηχανή» των ιστορικών υψηλών του χρυσού η Κίνα
Και υπάρχει ακόμα περιθώριο για αύξηση της ζήτησης
Πώς το Brexit πλήττει τις μικρές επιχειρήσεις
Οι εμπορικοί σύλλογοι λένε ότι οι δασμοί που θα πρέπει να πληρώνουν οι εισαγωγείς τροφίμων και φυτών από την ΕΕ θα αυξηθούν γρήγορα
Τι ψάχνει ο σκηνοθέτης του «Εξολοθρευτή» στην Αγγλία
Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένας από τους μεγαλύτερους χώρους παραγωγής ταινιών εκτός των ΗΠΑ
Πώς η αγορά εργασίας των ΗΠΑ επηρεάζει τις αποφάσεις της Fed - Ανάλυση Alpha Bank [γραφήματα]
Πότε θα ξεκινήσει η μείωση των επιτοκίων
Η Ουκρανία κινδυνεύει να χάσει τον πόλεμο λόγω black out
Οι Ρώσοι έχουν καταστρέψει το 80% των μονάδων παραγωγής ηλεκτρισμού της μεγαλύτερης ιδιωτικής ενεργειακής εταιρείας DTEK
Η μεγάλη ανατροπή στη Fed – Δεν αποκλείει ακόμη και αύξηση επιτοκίου η Wall Street
Η μετατόπιση των προσδοκιών έπληξε τις αγορές ομολόγων
Το «ηθικό χρέος» των πλούσιων χωρών προς τις φτωχές
Τι αναφέρει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό για την ευθύνη που έχουν οι πλούσιες χώρες για την κλιματική αλλαγή
Ισχυρά κέρδη α΄τριμήνου για τη General Motors
Κέρδη 2,62 δολάρια ανά μετοχή για την εταιρεία του Ντητρόϊτ , πάνω απο τις εκτιμήσεις της Wall Street για 2,13 δολάρια