Διατηρώντας την ισχυρή αναπτυξιακή τροχιά, ο κλάδος των Online Super Market, κατέγραψε αύξηση της τάξης του 60% το τρίτο τρίμηνο του 2021, στην αξία των πωλήσεων, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.
Στις επιμέρους κατηγορίες οι αυξήσεις σε αξία για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο έχουν ως εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €76,30 (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία Ποτών & Αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.
Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.
Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλ. διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.
Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα για τα Ελληνικά Online Super Markets περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.
Latest News
Τα σχέδια της Prodea στους κλάδους των data centers και του τουρισμού πολυτελείας
Τι αναφέρει ο Άρις Καρυτινός, CEO της Prodea στον ΟΤ για τα σχέδια της ΑΕΕΑΠ – Το project στο Ελληνικό
Αλλάζουν σελίδα οι ελληνικές τράπεζες - Τα μερίσματα που σχεδιάζουν να δώσουν
Στα 3,65 δισ. τα καθαρά κέρδη το 2023
Καθαρά Δευτέρα: Ποια σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά και ποιες ώρες
Πώς θα λειτουργήσουν λαϊκές και Βαρβάκειος
Σαράντη (ΣΒΕ): Σε τροχιά ανάπτυξης η οικονομία – Τι ζητά για επιχειρήσεις και κατώτατο μισθό
Τι λέει στον ΟΤ η πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος για την ανταγωνιστικότητα
«Πρασινίζει» το Ελ. Βενιζέλος - Εν αναμονή προσφορών για φωτοβολταϊκό σταθμό 35,5 MW
Πρόκειται για μια νέα επένδυση που έχει αρχικά εκτιμηθεί σε 50 εκατ. ευρώ, περιλαμβανομένου του κόστους λειτουργίας και συντήρησης για 8 χρόνια
Σε τροχιά ανάπτυξης και πάλι η εγχώρια αλευροβιομηχανία
Η εγχώρια παραγωγή αλεύρων σίτου παρουσιάζει διαχρονικά, μικρές ετήσιες διακυμάνσεις
Μέσα σε 10 χρόνια τα μερίσματα των εισηγμένων… πενταπλασιάστηκαν
Πόσα μοίρασαν στους μετόχους για τη χρήση του 2023 είκοσι τρεις εισηγμένες
Μερική αποπληρωμή ομολόγου από την Intralot - Κατέβαλε 130 εκατ.
Πλέον το ανεξόφλητο υπόλοιπο ανέρχεται στα 99.568.000 ευρώ
Folli Follie: Τι είπε ο Κουτσολιούτσος στο ξεκίνημα της απολογίας του
«Προσφέραμε στο ελληνικό κράτος 1,5 δισ. μέσα σε μία δεκαετία. Δεν δέχομαι ότι δεν υπήρχε τίποτα» σημείωσε μεταξύ άλλων
ΕΧΑΕ: Παγκόσμια διάκριση στην πρωτοβουλία Women Leaders 2024
Στις 20 ηγέτιδες της World Federation of Exchanges συγκαταλέχθηκε η Σμαράγδα Ρηγάκου της ΕΧΑΕ