Διατηρώντας την ισχυρή αναπτυξιακή τροχιά, ο κλάδος των Online Super Market, κατέγραψε αύξηση της τάξης του  60% το τρίτο τρίμηνο του 2021, στην αξία των πωλήσεων, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.

Στις επιμέρους κατηγορίες οι αυξήσεις σε αξία για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο έχουν ως εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €76,30 (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία Ποτών & Αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλ. διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα για τα Ελληνικά Online Super Markets περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Space Hellas – Νέα επένδυση στον χώρο του ΙοT
Επιχειρήσεις |

Νέα επένδυση της Space Hellas στον χώρο του ΙοT

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της SenseOne Technologies Α.Ε. ανακοίνωσε η Space Hellas, η οποία επισημαίνει πως πρόκειται για μια πρωτοπόρο εταιρεία στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων Internet of Things (ΙοΤ) στην Ελλάδα και το εξωτερικό

ΑΔΜΗΕ – Συμφωνία με την Islalink για επέκταση επίγειου δικτύου οπτικών ινών
Τεχνολογία |

Επεκτείνεται το υποβρύχιο καλώδιο οπτικών ινών IONIAN που συνδέει Ελλάδα-Ιταλία

Η συνεργασία της θυγατρικής του ΑΔΜΗΕ και της Islalink σηματοδοτεί την επέκταση κρίσιμων ευρυζωνικών υποδομών στη Μεσόγειο που ενισχύουν σημαντικά τη διασυνδεσιμότητα Ελλάδος-Ιταλίας με επιπλέον χωρητικότητα 360 Tbps.

Μουζάκης – Αύξηση εσόδων και EBITDA στο εννεάμηνο
Επιχειρήσεις |

Σε άνοδο έσοδα και EBITDA για την «Μουζάκης»

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 3.689.518,72 ευρώ, έναντι 2.961.681,91 ευρώ παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 24,58% και ο εταιρικός σε 3.689.518,72 ευρώ, έναντι 2.961.681,91 ευρώ παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 24,58%

Συνεργασία Κικίλια-Καρανίκα για να καθοριστεί το πλαίσιο της τουριστικής επιχείρησης
Επιχειρήσεις |

Συνεργασία Κικίλια-Καρανίκα για να καθοριστεί το πλαίσιο της τουριστικής επιχείρησης

Στις δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι έχει έρθει η ώρα να καθοριστεί το πλαίσιο της τουριστικής εμπορικής επιχείρησης και επισήμανε ότι το εμπόριο συμβάλλει καθοριστικά στο τουριστικό προϊόν και στην τουριστική εμπειρία προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας