
Την πρώτη της συμφωνία ηλεκτρονικού εμπορίου με την αθλητική εταιρεία Fanatics με έδρα τη Φλόριντα, έκλεισε σήμερα η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή.
Η συμφωνία, σύμφωνα με το CNBC δίνει στη Fanatics ένα ποσοστό των πωλήσεων από εμπορεύματα των Ολυμπιακών Αγώνων και επεκτείνεται στους Θερινούς Αγώνες του 2028 στο Λος Άντζελες. Η συμφωνία, ωστόσο, δεν θα περιλαμβάνει πωλήσεις από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022 στο Πεκίνο, εξαιτίας του ότι η Κίνα έχει μια ξεχωριστή συμφωνία ηλεκτρονικού εμπορίου με την Alibaba.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Fanatics θα κατασκευάζει αντικείμενα που συνδέονται με τους προηγούμενους και τους μελλοντικούς Ολυμπιακούς Αγώνες και έχει ήδη αρχίσει να παράγει είδη σχετικά με τους Αγώνες του 2024 στο Παρίσι. Η εταιρεία αποκτά επίσης δικαιώματα κατασκευής για την κατασκευή και πώληση Ολυμπιακών δαχτυλιδιών.
Οι οικονομικοί όροι του deal δεν αποκαλύφθηκαν και η Fanatics δεν δεημοσιοποίησε εκτιμήσεις για το πόσο θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη συμφωνία με την ΔΟΕ.
«Αυτό είναι ένα συναρπαστικό λανσάρισμα για εμάς», δήλωσε ο Τίμο Λούμε, στέλεχος μάρκετινγκ της ΔΟΕ. δήλωση.
Η συγκεκριμένη εταιρεία κατείχε ήδη τα δικαιώματα ηλεκτρονικού εμπορίου της ομάδας των ΗΠΑ μέσω συμφωνίας με την Ολυμπιακή Επιτροπή των Ηνωμένων Πολιτειών.
Έσοδα
Χωρίς να υπάρχει μια σαφής εκτίμηση για τα έσοδα που θα αποφέρει μια τέτοια συμφωνία, οι διοργανωτές προέβλεψαν 100 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση προϊόντων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020. Για τους Αγώνες του 2016 στη Βραζιλία, οι αξιωματούχοι υπολόγισαν αρχικά πωλήσεις άνω των 400 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Fanatics σχεδιάζει να αξιοποιήσει μια σειρά που προσφέρει ρούχα, αναμνηστικά και άλλα εμπορεύματα από προηγούμενους Ολυμπιακούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των Ολυμπιακών Αγώνων του 1996 στην Ατλάντα. Και η «Olympic Collection» της εταιρείας θα απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές με παιχνίδια και προϊόντα αθλητικού εξοπλισμού. Οι συλλογές είναι διαθέσιμες στο Μεξικό και σε ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ελβετίας.
Η συμφωνία της ΔΟΕ βοηθά επίσης στην ενίσχυση της οικονομικής επιφάνειας της Fanatics. Η αξία της εταιρείας αποτιμάται στα 18 δισεκατομμύρια δολάρια αφού ο πρόεδρος Michael Rubin προσέλκυσε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της SoftBank με έδρα την Ιαπωνία.
Οι Fanatics εκτιμούν ότι θα ξεπεράσουν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις φέτος και σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τη βάση χρηστών που ξεπερνούν τα 80 εκατομμύρια για να αναπτύξουν μελλοντικές ψηφιακές προσφορές, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών στοιχημάτων.


Latest News

Το mega deal της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Formula 1
Η τολμηρή κίνηση του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ και η πιθανή πρόσληψη του μηχανικού της Mercedes F1, Μίκαελ Σανσόνι

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ