Ένας Ιάπωνας μηχανοδηγός μήνυσε την εργοδότρια εταιρεία του επειδή του αφαίρεσαν 56 γιεν (0,43 ευρώ) από τον μισθό του έπειτα από μικρή καθυστέρηση στο περίφημο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας.
Η σιδηροδρομική εταιρεία JR West επέβαλε πρόστιμο στον άνδρα μετά από μπέρδεμα που έγινε τον Ιούνιο του 2020 και προκάλεσε καθυστέρηση… ενός λεπτού στις λειτουργίες της σιδηροδρομικής γραμμής.
Υποστήριξε ότι δεν πραγματοποιούνταν εργασίες, κατά τη διάρκεια της διακοπής, ώστε να δικαιολογούν την καθυστέρηση.
Αποζημίωση 16.000 ευρώ
Σύμφωνα με το BBC, ο υπάλληλος ζητά τώρα αποζημίωση 2,2 εκατομμυρίων γιεν (16,796.05 ευρώ) για ψυχική οδύνη.
Όπως αναφέρει ο ιαπωνικός ειδησεογραφικός ιστότοπος Soranews24, ο ανώνυμος άνδρας επρόκειτο να οδηγήσει ένα άδειο τρένο προς τον σταθμό Οκαγιάμα στα νότια της χώρας, αλλά έφτασε σε λάθος πλατφόρμα περιμένοντας να αναλάβει από τον προηγούμενο οδηγό.
Όταν συνειδητοποίησε το λάθος και έτρεξε προς την σωστή πλατφόρμα, η αλλαγή μεταξύ των δύο οδηγών είχε καθυστερήσει κατά δύο λεπτά, με αποτέλεσμα ένα λεπτό καθυστέρηση στην αναχώρηση του τρένου (για το οποίο του επέβαλαν πρόστιμο) και ένα λεπτό καθυστέρηση στον τερματισμό του τρένου στο αμαξοστάσιο.
Η JR West αρχικά επέβαλε αρχικά στον οδηγό πρόστιμο 85 γιεν, αλλά αργότερα συμφώνησε να μειώσει το πρόστιμο στα 56 γιεν αφού ο οδηγός πήγε την υπόθεση στο Γραφείο Επιθεώρησης Προτύπων Εργασίας της Οκαγιάμα.
Ωστόσο, ο υπάλληλος αρνήθηκε να δεχτεί τη μείωση και υποστήριξε ότι η καθυστέρηση δεν προκάλεσε πραγματική διακοπή στα δρομολόγια ή δυσλειτουργία στους επιβάτες καθώς το τρένο ήταν άδειο κατά τη διάρκεια του συμβάντος.
Latest News
Γιατί τo κλείσιμο εργοστασίων δεν θα σώσει την Volkswagen [γράφημα]
Αντιμέτωπη με πλήθος προκλήσεων η Volkswagen
Το colpo grosso των τραπεζών με τις ασφάλειες και ο Συμβιβασμός της Δανίας
Πώς ένα παραθυράκι βοηθά την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική ενοποίηση
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι
Τα μίνι μάρκετ χωρίς υπαλλήλους που «σπάνε» τις αργίες
Τα μίνι μάρκετ στη Γερμανία που «παρακάμπτουν» την εργατική νομοθεσία για τις Κυριακές και φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο ταμείο τους
Γιατί η Κίνα «έβαλε πάγο» στην αγορά χρυσού
Η κεντρική τράπεζα ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής χρυσού στον κόσμο το 2023
Οι 5 ευρωπαϊκές πόλεις που οι εκατομμυριούχοι επιλέγουν να μετακομίσουν και... μία έκπτωτη
Ερευνα της Knight Frank δείχνει πώς επιλέγουν τόπο κατοικίας οι πλούσιοι και ποιες πόλεις αναδεικνύονται «πρωταθλήτριες»
Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη του OnlyFans - Πόσα κέρδισε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας
Τα κέρδη του Λιο Ραντβίνσκι, ιδιοκτήτη της συνδρομητικής πλατφόρμας OnlyFans, απο το 2020 έως και πέρυσι ξεπέρασαν τα 1,3 δισ. δολάρια
Οι Αμερικανοί δεν βγαίνουν ποτέ στη... σύνταξη - Γιατί συνεχίζουν να εργάζονται
Η πλειονότητα των συνταξιούχων (το 53%) της επόμενης γενιάς προβλέπει ότι θα εργαστεί, είτε επειδή θα το θέλει είτε για να συμπληρώσει το εισόδημά του, σύμφωνα με έρευνα του CNBC