Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία «τρέχουν» το πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Λίγους μήνες μετά την εγκατάσταση των πρώτων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, προχωρούν στη δεύτερη φάση του project, για να υπερπενταπλασιάσουν τη δυνατότητα διαχείρισης. Και, παράλληλα, ανακοινώνουν την «έλευση» του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.
Σε ειδική παρουσίαση στην «καρδιά των ΕΛΤΑ», στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι, παρουσιάστηκε η εγκατάσταση ρομποτικής διαλογής, με την οποία ξεκίνησε η είσοδός τους στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, ανακοινώθηκαν τα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν, με γρήγορα βήματα, σε μία νέα εποχή, με επίκεντρο την ολιστική εμπειρία πελάτη αλλά και τη μετατροπή του ίδιου του Οργανισμού σε σύγχρονη επιχείρηση, ανταγωνιστική, οικονομικά υγιή, που θα διατηρεί τον κοινωνικό της ρόλο.
Το στρατηγικό σχέδιο
Το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.
Ειδικότερα προβλέπεται:
– Αναβάθμιση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων. Η σημερινή εγκατάσταση των 55 mini robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 αντικειμένων την ώρα, θα επεκταθεί σε 125 robots, τα οποία, πριν το τέλος του έτους, θα μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα. Η αναβάθμιση θα προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης 165.000 αντικειμένων την ημέρα, υπερπενταπλασιάζοντας τη συνολική ικανότητα διαχείρισης και παρέχοντας, σε ορισμένες περιπτώσεις, δυνατότητα για παράδοση στον πελάτη ακόμα και την ίδια μέρα.
– Ανάπτυξη του Ψηφιακού Ταχυδρόμου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη. Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται με PDA’s και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνουν τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη. Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί, σε πραγματικό χρόνο.
– Ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers). Στα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ, οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΤΑ, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, δήλωσε:
«Έχουμε φτάσει στο τέλος της αρχής μιας μεγάλης μεταρρύθμισης στα ΕΛΤΑ. Προχωρούμε τώρα στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και σε έναν εντελώς νέο οργανισμό με επίκεντρο την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών μέσα από πρωτοποριακές υπηρεσίες. Δημιουργούμε αξία για την Εταιρεία και δείχνουμε το δρόμο για το πώς μία δημόσια επιχείρηση μπορεί να γίνει καινοτόμος, ανταγωνιστική και ταυτόχρονα, οικονομικά υγιής και επιχειρηματικά αποτελεσματική. Διατηρώντας, όμως το κοινωνικό της αποτύπωμα».
Και συμπλήρωσε: «Αυτό που διαμορφώνουμε μέσα από την ψηφιοποίηση και το πρόγραμμα του μετασχηματισμού μας, αφορά μια ολιστική επαναπροσέγγιση της εξυπηρέτησης. Μια νέα “ψηφιακή εποχή” που θα συνδυάζει την καθολική κάλυψη της επικράτειας, με 1600 σημεία εξυπηρέτησης, ταχύτερες διαδικασίες αλλά και νέες ψηφιακές λειτουργίες, με εφαρμογές που θα συνοδεύουν κάθε βήμα της λειτουργίας μας. Ο Έλληνας πολίτης, ζητά από εμάς ένα νέο, ανταγωνιστικό μοντέλο εξυπηρέτησης. Και με τον Ψηφιακό μας Μετασχηματισμό, έχει έρθει η ώρα να δει αποτελέσματα».
Latest News
Ολλανδο-γερμανικός «πόλεμος» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ
Ποια είναι τα «κλειδιά» για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεών της ΑΒ Βασιλόπουλος
Νέες φοροαπαλλαγές για συγχωνεύσεις επιχειρήσεων - Τι προβλέπεται
Δύο νέες παρεμβάσεις για να αρθούν στρεβλώσεις σε δύο μέτωπα της ελληνικής οικονομίας
Τι παίζει με την Ελλάκτωρ;
Το νέο πωλητήριο σε Ηλέκτωρ, η εξαγορά της REDS και τα σενάρια για τους Ολλανδούς της Reggeborgh και την Ελλάκτωρ
Οριακή αύξηση στα 404,6 εκατ. ο κύκλος εργασιών της Alumil
Η μείωση της τιμής της πρώτης ύλης του αλουμινίου επηρέασε σημαντικά τον κύκλο εργασιών της εταιρείας το 2023 - Θετική η πορεία των μεγεθών στο α' τρίμηνο του 2024
Εμμένει ο SSM στη σκληρή στάση για τα μερίσματα των τραπεζών - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Εμμένει στο status quo η Κλαούντια Μπουχ
Τι απαντά η Lerοy Merlin για την «καμπάνα» του υπουργείου Ανάπτυξης
Η εταιρεία αμφισβητεί τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου
ΟΣΕ: Αναδιάρθρωση του διοικητικού συμβουλίου
Ποια είναι τα νέα μέλη
Παραδόθηκε από την Άκτωρ ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλλονή - Σίγρι στη Λέσβο
Ο αυτοκινητόδρομος αναδεικνύει το παγκόσμιο μνημείο του Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου
Πρόταση Ελλάκτωρ για την αγορά του 38,79% της Reds - Στόχος η έξοδος από το ΧΑ
Το συνολικό τίμημα της πρότασης ανέρχεται σε 60,14 εκατ. ευρώ
Βακάκης: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της Jumbo
Για τον ανταγωνισμό, επέκταση σε νέες κατηγορίες και χώρες αλλά και τους μισθούς μίλησε χθες σε αναλυτές ο επικεφαλής της Jumbo