Με νέο μοντέλο λειτουργίας, το οποίο θα υιοθετηθεί σταδιακά στο σύνολο του δικτύου της τράπεζας, άνοιξαν σήμερα τις πόρτες τους δύο πλήρως αναμορφωμένα καταστήματα της Eurobank στο κέντρο της Αθήνας.
Ο λόγος γίνεται για τις μονάδες του μέλλοντος, κατά τη διοίκηση της τράπεζας, η οποία τους έχει δώσει τη ονομασία «future branch», καθώς εκτιμά ότι θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια και στη χώρα μας.
Είναι σχεδιασμένα, κατασκευάστηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με γνώμονα την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί τις αφίσες και το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών
Διαβάστε επίσης: Τράπεζες: Σε φάση ανάπτυξης η αγορά των στεγαστικών δανείων
Ο σχεδιασμός τους συνδυάζει την άρτια τεχνολογική υποδομή με τον ανθρώπινο παράγοντα για απλή, γρήγορη, προσωποποιημένη και ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών σε 24ωρη βάση όλες τις μέρες του χρόνου (24/7).
Για το λόγο αυτό το μοντέλο ονομάζεται Phygital, προερχόμενο από τις λέξεις Physical (φυσικό) και digital (ψηφιακό).
Η συγκεκριμένη «μεταρρύθμιση» εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας του δικτύου της Eurobank, με ταυτόχρονη διατήρηση ή μείωση του κόστους λειτουργίας του.
Η σχετική επίδραση στην οργανική κερδοφορία αναμένεται να μετρηθεί το επόμενο διάστημα, ενώ θα ληφθεί υπόψιν και το feedback από την πελατεία κάθε καταστήματος.
Η νέα μορφή καταστημάτων
Τα νέου τύπου καταστήματα δεν θυμίζουν σε τίποτα την κλασική τραπεζική μονάδα.
Συγκεκριμένα:
– Δεν υπάρχουν γραφεία για τους τραπεζικούς συμβούλους. Αντιθέτως, λειτουργούν χώροι συναντήσεων με τους πελάτες, που είναι ειδικά διαμορφωμένοι για να εξασφαλίζουν την ιδιωτικότητα της συζήτησης (booth).
– Γραφεία αποκλειστικά για να δουλεύουν οι τραπεζοϋπάλληλοι υπάρχουν σε μη εμφανές σημείο. Αν χρειαστεί να γίνει κουβέντα με τον πελάτη, αυτή πραγματοποιείται στους κοινόχρηστους χώρους που προαναφέρθηκαν
– Υπάρχουν ειδικοί χώροι συναντήσεων αποκομμένοι από το υπόλοιπο κατάστημα για τις συναντήσεις με τους personal και τους business πελάτες.
Πρόκειται για καλαίσθητους χώρους, με πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, στους οποίους μπορούν να γίνουν αναλυτικές συζητήσεις, στο πλαίσιο της εξερεύνησης των αναγκών του πελάτη και της ικανοποίησής του μέσα από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της τράπεζας
– Οι τραπεζοϋπάλληλοι κινούνται διαρκώς εντός του καταστήματος για την εξυπηρέτηση των πελατών, ανάλογα με τη ροή του κόσμου που εισέρχεται. Κοντά στην είσοδο υπάρχει υποδοχή που κατευθύνει τον επισκέπτη για το πώς θα εξυπηρετηθεί μόνοι τους σε μηχανήματα self-service ή από κάποιο στέλεχος.
Μάλιστα αν στην υποδοχή το στέλεχος της μονάδας διαγνώσει πως πρόκειται για πελάτη, ακόμη κι αν είναι περαστικός και δεν έχει ραντεβού, ο οποίος ενδιαφέρεται για προϊόντα με υψηλό περιθώριο κέρδους, αμέσως παίρνει το laptop του και τον οδηγεί στα booth για να γίνει μία εκτενής κουβέντα μαζί του, χωρίς αναμονές, ώστε να εξεταστούν οι δυνατότητες συνεργασίας.
– Στην είσοδο επίσης λειτουργεί ειδικό μηχάνημα που εκδίδει χαρτάκια με αριθμούς προτεραιότητας για όσους έρχονται στην τράπεζα, ανάλογα με το λόγο της επίσκεψής τους.
Μάλιστα, επειδή υπάρχει η δυνατότητα εισαγωγής κάρτας σε ειδική υποδοχή για την αναγνώριση του πελάτη, αναλόγως της σχέσης του με την τράπεζα, γίνεται αυτόματα προτεραιοποίησή του. Έτσι, χωρίς να γίνει αντιληπτός από τους υπόλοιπους που βρίσκονται σε αναμονή, εξυπηρετείται πρώτος.
– Τα Ταμεία δεν είναι ορατά από το χώρο αναμονής του καταστήματος. Έτσι, δεν μπορεί τρίτος να δει πχ. αν κάποιος έκανε ανάληψη ένα μεγάλο ποσό από την τράπεζα.
Επιπλέον, δεν υπάρχουν συρτάρια για την αποθήκευση μετρητών από τον ταμία. Εισάγονται σε ειδικό μηχάνημα που τα μετρά επί τόπου, ελέγχοντας ταυτόχρονα τη γνησιότητά τους και κατευθείαν καταλήγουν στο χρηματοκιβώτιο. Πρόκειται για ένα ισχυρό αντικίνητρο στους επίδοξους ληστές.
– Φυσικά υπάρχουν αρκετά μηχανήματα αυτόματης εξυπηρέτησης, στα οποία ο πελάτης μπορεί να κάνει πληθώρα συναλλαγών, όχι μόνο χρησιμοποιώντας την κάρτα, αλλά και με τη χρήση μετρητών.
Μάλιστα, είναι δυνατή η μαζική καταμέτρηση μεγάλης δεσμίδας χαρτονομισμάτων ή κερμάτων, για την πίστωσή τους σε καταθετικό λογαριασμό.
Latest News
Αύξηση EBITDA 66,29% στα € 17,5 εκατ. ευρώ για τη Space Hellas το 2023
Αύξηση EBITDA κατα 66,29% στα 17,5 εκατ. ευρώ για το 2023 - Τα κέρδη μετά φόρων του Ομίλου ανήλθαν σε 4,8 εκ. το 2023, έναντι € 5 εκ. το 2022.
Περιορισμός των ζημιών για τη MIG Συμμετοχών στο α΄τριμηνο
Ζημιες 155 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών € 21,8 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023
ΟΠΑΠ: Βάζει στο παιχνίδι την τεχνητή νοημοσύνη - Ρεκόρ για το online στοίχημα
H ανάπτυξη και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των online πλατφορμών του στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής του ομίλου
Αλλάζει σελίδα η Epsilon Net - Δημόσια πρόταση στα 12 ευρώ
Υποβάλλεται υποχρεωτική δημόσια πρόταση για την αγορά του συνόλου των μετοχών της Epsilon Net - ΕΤΕ και Ιωάννης Μίχος κατέχουν ήδη το 62,92%
Το SMERC του Καραμούζη επενδύει στην Doppler - Τι ποσοστό αποκτά
Η Doppler, με σημαντικές παραγωγικές υποδομές στο Κιλκίς, δραστηριοποιείται στον τομέα σχεδιασμού, κατασκευής και εμπορίας ανελκυστήρων
Αύξηση τζίρου της BSH Οικιακές Συσκευές για το 2023
Η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των οικιακών συσκευών
Έκτακτη χρηματοδότηση του ΟΣΕ για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των ΑΣΙΔ
Εντάσσεται στο σύνολο του δράσεων που υλοποιεί το υπουργείο, με σκοπό την ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
ΤτΕ: Ισχυρότερες έναντι νέων αναταράξεων οι ελληνικές τράπεζες - Οι κίνδυνοι και οι προκλήσεις
Τι αναφέρει η Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας της Τράπεζας της Ελλάδος για το τραπεζικό σύστημα
Νέος πρόεδρος ο Β. Τακάς στο Ελληνο-Αφρικανικό Επιμελητήριο
Ο Δρ. Βασίλης Τακάς είναι πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του THERMIGROUP που περιλαμβάνει 64 επιχειρήσεις
Open Mall για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον δήμο Νίκαιας - Ρέντη
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους