
Αναστολή για τις 22 Νοεμβρίου πήρε η επιβολή του μέτρου των προστίμων για κάθε εμπορευματοκιβώτιο που παραμένει στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λόνγκ Μπιτς περισσότερο από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Με 82 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στο αγκυροβόλιο έξω από τα δυο λιμάνια, οι Λιμενικές Αρχές καθιέρωσαν ένα πρόστιμο ύψους 100 δολ. για κάθε καθυστερημένη παράδοση εμπορευματοκιβωτίου. Η ισχύς του προστίμου επρόκειτο να ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, ωστόσο τελικά ελήφθη απόφαση να ανασταλεί η εφαρμογή του για την επόμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου.
Ο λόγος της αναστολής ήταν η κινητικότητα στη διαχείριση Containers που παρουσιάσθηκε με την απειλή του προστίμου. Ειδικότερα όπως έχει ανακοινωθεί τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν με φορτηγά θα επιτρέπεται να παραμείνουν μέχρι εννέα ημέρες στο λιμάνι πριν αρχίσουν να επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν σιδηροδρομικώς θα μπορούν να παραμείνουν στο λιμάνι για τρεις ημέρες.
- Δια
100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο
Μετά την παρέλευση των προθεσμιών αυτών, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρεώνονται 100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο, που θα αυξάνεται κατά 100 δολ για κάθε επιπλέον ημέρα. Δηλαδή την πρώτη ημερά μετά τις εννέα ημέρες 100 δολ την δεύτερη ημερά 200 δολ , την τρίτη ημέρα 300 δολ. κ.λ.π. Την προηγούμενη Παρασκευή υπήρχαν 40.700 κοντέινερ που περίμεναν για περισσότερες από εννέα ημέρες στα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς, πολύ λιγότερα πάντως από τα 70.600 «κουτιά» που καταγράφηκαν την 1η Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των λιμανιών από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα επιβληθεί το συγκεκριμένο πρόστιμο στις 25 Οκτωβρίου, κατεγράφη μείωση 26% στο φορτίο που παρέμενε στις αποβάθρες. Αυτή η ενθαρρυντική δυναμική που καταγράφηκε στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων κάνει δυνατή την αναστολή στην εφαρμογή του τέλους, τονίζεται στην ανακοίνωση.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)