
Την επέκτασή της στο εξωτερικό με κεντρικό προσανατολισμό την ενδυνάμωσή της στις αγορές της Ασίας, συνεχίζει η ALMI Foods με βάση παραγωγής την Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Συγκεκριμένα, ολοκλήρωσε συμφωνία με μεγάλο Ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου για την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην Ιαπωνία, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην αγορά, με αιχμή του δόρατος την επιτραπέζια ελιά. Η ΑΛΜΗ ενισχύει, έτσι, τη δυναμική παρουσία της στη χώρα, όπου βρίσκεται από το 2017.
Παράλληλα, συνεχίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην Νότια Κορέα, στην αγορά της οποίας εισήλθε το 2015, καταγράφοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 90%, το τελευταίο έτος, σχεδόν διπλασιάζοντας τον τζίρο της στην αγορά.
Αύξηση πωλήσεων για το 2020 και το 2021
Η εταιρεία βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και επέκταση ήδη υπαρχουσών συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, θα αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο 2020, όταν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.
«Υλοποιούμε ένα νέο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στη βάση τριών βασικών πυλώνων: κεντρικός μας στόχος μας παραμένει η συνεχής ανάπτυξη νέων αγορών, με την ολοκληρωμένη παρουσία μας και την αξιοποίηση ευκαιριών που παρουσιάζονται. Παράλληλα, επενδύουμε στη δημιουργία νέων συνταγών, πάντοτε στη βάση της ελληνικότητας, έχοντας δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό κύκλο 25 ετών, με κέντρο της προσοχής μας τις αγορές του εξωτερικού, επιχειρούμε πλέον την αντίστοιχη ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά», σημειώνει ο κ. Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods.
Νέες κατηγορίες προϊόντων
Στοχεύοντας στη δημιουργία ενός νέου κύκλου δυναμικής ανάπτυξης, η ALMI Foods επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο ήδη διευρυμένο portfolio της, που περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς.
Το επόμενο διάστημα, θα λανσάρει δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, αυτή των snack products, στοχεύοντας κυρίως σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς και μιας plant-based σειράς antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό, το οποίο παρουσιάζει στοιχεία δυναμικής ενίσχυσής του διεθνώς τα τελευταία χρόνια.


Latest News

Cenergy Holdings: Βελτιωμένη κερδοφορία και έσοδα στο τρίμηνο
Παραμένει ψηλά το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών

Trastor: Εισήγηση για μέρισμα 0,02 ευρώ ανά μετοχή
Στις 10 Ιουνίου 2022 η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων

Επένδυση 210 εκατ. ευρώ για παγκόσμια επέκταση της FlexCar
O νέος γύρος χρηματοδότησης αφορά επένδυση τόσο σε μορφή δανείων, όσο και στα ίδια κεφάλαια της εταιρείας

Τσακίρης: Assets 2,1 δισ. ευρώ διαχειρίζεται η ΕΑΤΕ
Υπό τη διαχείριση της ΕΑΤΕ και το σχήμα των 5G τηλεπικοινωνιών

Νέα συνεργασία για τη SKY express με την Delta Air Lines
Νέες ευκαιρίες διασύνδεσης για τη χώρα δημιουργεί η συνεργασία της SKY express με την αεροπορική Delta Air Lines

Η επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα - Το σχέδιο
Τι περιλαμβάνει το πλάνο της εταιρείας για φέτος

Σταθμό προσαιγιάλωσης οπτικών ινών στην Κρήτη κατασκευάζει η Grid Telecom
Θα λειτουργεί ως σημείο υποδοχής διεθνών υποθαλάσσιων καλωδιακών συστημάτων οπτικών ινών

Νέα εμπορική συμφωνία για FF Group - Ανοίγει 12 καταστήματα Jack&Jones
Προβλέπεται επέκταση του δικτύου στην αγορά της Βουλγαρίας

ΕΒΕΠ: Οι προσδοκίες και δυσκολίες του ευρωπαϊκού σχεδίου REPowerEU
Να έχει πρόσβαση, κάθε επιχειρηματικός κλάδος, στην ευρωπαϊκή υποστήριξη, τονίζει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης

Ζημιές 2 εκατ. ευρώ και αύξηση πωλήσεων 25% το α’ τρίμηνο για τη Frigoglass
Εφοδιαστική αλυσίδα και περιορισμοί στην παραγωγή σε Ρωσία και Ρουμανία θα επηρεάσουν τα αποτελέσματα για το 2022 αναφέρει η εταιρεία - Ο ρόλος της υαλουργίας