Υπάρχει μια αντιστοιχία μεταξύ της οικονομικής κατάστασης του νοικοκυριού των γονέων και του κινδύνου φτώχειας στους σημερινούς ενήλικες, όπως αναφέρει σε σημερινή της έκθεση η Eurostat.

H ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία, υπογραμμίζει ότι το 2019, στην ΕΕ, το ποσοστό κινδύνου φτώχειας ήταν 23,0% μεταξύ των ατόμων με «κακή» οικονομική κατάσταση στο νοικοκυριό τους όταν ήταν περίπου 14 ετών.

Αυτό το ποσοστό είναι κατά 9,6 ποσοστιαίες μονάδες (pp) υψηλότερο από το ποσοστό κινδύνου φτώχειας μεταξύ εκείνων με «καλή» οικονομική κατάσταση στο νοικοκυριό της παιδικής ηλικίας τους.

Το ποσοστό κινδύνου φτώχειας για τους σημερινούς ενήλικες με κακή οικονομική κατάσταση στο παιδικό νοικοκυριό κυμαινόταν από 10,2% στην Τσεχία έως 40,1% στη Βουλγαρία.

Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό κινδύνου φτώχειας για τους σημερινούς ενήλικες με καλή οικονομική κατάσταση κυμαινόταν από 5,9% στην Τσεχία έως 16,6% στην Ισπανία.

Τα αντίστοιχα ποσοστά για την Ελλάδα είναι λίγο κάτω από το 30% και στο 15%.

Σε όλα σχεδόν τα κράτη μέλη της ΕΕ, το ποσοστό κινδύνου φτώχειας ήταν υψηλότερο για άτομα που είχαν κακή οικονομική κατάσταση στο παρελθόν.

Οι μεγαλύτερες διαφορές καταγράφηκαν στη Βουλγαρία (27,6 ποσοστιαίες μονάδες διαφορά μεταξύ κακών και καλών οικονομικών καταστάσεων στο παρελθόν), Ρουμανία (17,1 π.μ.) και Ιταλία (14,8 ποσοστιαίες μονάδες).

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, οι μικρότερες διαφορές καταγράφηκαν στη Λετονία (0,6 π.μ.) και την Αυστρία (0,7 π.μ.) καθώς και στην Εσθονία (1,8 π.μ.) και τη Φινλανδία (2,0 π.μ.).

Στη Δανία, το ποσοστό κινδύνου φτώχειας μεταξύ των ατόμων που είχαν καλή οικονομική κατάσταση στο παρελθόν ήταν υψηλότερο από τα άτομα που είχαν κακή οικονομική κατάσταση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως