Tα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις επιχειρήσεις έτους 2021 με περίοδο αναφοράς των στοιχείων το διάστημα 1η Ιανουαρίου 2021- 15ηΣεπτεμβρίου 2021, ανακοίνωση σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Τα εν λόγω στοιχεία αφορούν στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, την πρόσβαση στο διαδίκτυο και την απανταχού συνδεσιμότητα, την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών μέσα στην επιχείρηση, καθώς και τη λήψη παραγγελιών και διενέργεια πωλήσεων και αγορών μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο). Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων των κλάδων διαμονής και ταξιδιών.
Η έρευνα είναι ετήσια, δειγματοληπτική και διενεργείται στο πλαίσιο του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 808/2004 για τις στατιστικές της Κοινωνίας της Πληροφορίας και σύμφωνα με τον Εφαρμοστικό Κανονισμό 1910/2019, στις επιχειρήσεις με απασχόληση 10 άτομα και άνω.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:
Το έτος 2021, σε σύνολο 41.962 επιχειρήσεων με απασχόληση 10 άτομα και άνω, οι 41.492 επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς, ποσοστό 98,9%, ενώ το
έτος 2020 αντίστοιχα, σε σύνολο 37.460 επιχειρήσεων, οι 35.944 επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς, ποσοστό 96,0%.
Στην πρόσβαση συμπεριλαμβάνεται σταθερή και κινητή σύνδεση.
Το έτος 2021, σε σύνολο 41.962 επιχειρήσεων με απασχόληση 10 άτομα και άνω, με συνολικό κύκλο εργασιών 266,7 δισ. ευρώ, οι 9.094 έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή ειδικών εφαρμογών ή μέσω μηνυμάτων τύπου EDI, ποσοστό 21,7% και ο κύκλος εργασιών από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 26,0 δισ. ευρώ, ποσοστό 9,8% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Αντίστοιχα, το έτος 2020, σε σύνολο 37.460 επιχειρήσεων, με συνολικό κύκλο εργασιών 243,2 δισ. ευρώ, οι 6.804 έλαβαν παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή ειδικών εφαρμογών ή μέσω μηνυμάτων τύπου EDI, ποσοστό 18,2% και ο κύκλος εργασιών από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 10,5 δισ. ευρώ, ποσοστό 4,3% του συνολικού κύκλου εργασιών .
Ο όρος Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things) αναφέρεται σε διασυνδεδεμένες συσκευές ή συστήματα, συχνά αποκαλούμενες «έξυπνες» συσκευές ή συστήματα, που συλλέγουν και ανταλλάσσουν δεδομένα και μπορούν να παρακολουθούνται ή να ελέγχονται από απόσταση μέσω του διαδικτύου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, από τις 41.492 επιχειρήσεις που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς το έτος 2021, 9.214 επιχειρήσεις, ποσοστό 22,2% χρησιμοποιούν τέτοιου είδους διασυνδεμένες συσκευές που μπορούν να ελέγχονται από απόσταση.
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta