Η πανδημία φαίνεται ότι ωφελεί σημαντικά την P&G Ελλάς (Πρόκτερ & Γκαμπλ Ελλάς ΜΕΠΕ). Τα δύο τελευταία χρόνια ο τζίρος της εταιρείας στην εγχώρια αγορά αγγίζει το μισό δισ. ευρώ, ενώ περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων της αναμένει το 2022.
Στα 254,65 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Συγκεκριμένα οι καθαρές πωλήσεις της P&G Ελλάς ανήλθαν σε 254,65 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 6,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Να σημειωθεί ότι κατά την οικονομική χρήση 1η Ιουλίου 2019 – 30η Ιουνίου 2020 ο ελληνικός τζίρος της πολυεθνικής είχε ενισχυθεί σχεδόν με το ίδιο ποσοστό (+6,7%) στα 238,86 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεχούς επένδυσης στον καταναλωτή, στην εστίαση στην καινοτομία και στη δημιουργία αξίας στις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες επιχειρεί. «Το 2021 μάλιστα εν μέσω ακόμα της πρωτοφανούς υγειονομική κρίσης οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, παρέμειναν στο επίκεντρο της προσοχής των καταναλωτών και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε αυτές τις καθημερινές ανάγκες εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής που οι καταναλωτές χρειάζονταν περισσότερο από ποτέ, επιταχύνοντας ταυτόχρονα την καινοτομία για να ανταποκριθούμε στις νέες μεταβαλλόμενες ανάγκες τους, σε ότι αφορά τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς τους» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της εταιρείας.
Μείωση κερδών
Το μικτό αποτέλεσμα της εταιρείας, η οποία να σημειωθεί ότι έχει μηδενικό δανεισμό, κυμάνθηκε στα 92,7 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 6,27% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η χρήση ήταν κερδοφόρα αλλά όπως ήταν μάλλον αναμενόμενο η κερδοφορία αυτή ήταν σημαντικά μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.
Αναλυτικότερα, τα κέρδη προ φόρων ήταν 5,5 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση 57%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 2,9 εκατ. ευρώ (-67,98%).
Τα ταμειακά διαθέσιμά της διαμορφώθηκαν σε περίπου 40 εκατ. ευρώ από 45,9 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Το έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας μειώθηκαν σε 8,8 εκατ. ευρώ έναντι 9,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση, «λόγω της συνεχούς προσήλωσής στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες, μειώνοντας έτσι τις δαπάνες που δεν προσθέτουν αξία στους καταναλωτές».
51 εκατ. ευρώ για προβολή και διαφήμιση
Το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα Ευρώ 50,9 εκατ. στην χρήση που έληξε στις 30/6/2021 έναντι Ευρώ 45,5 εκατ. πέρυσι αντανακλώντας, σύμφωνα με την εταιρεία, την σταθερή προσήλωση της στην προβολή και υποστήριξη των προϊόντων της.
Προβλέπει περαιτέρω ανάπτυξη το 2022
Για την νέα οικονομική χρήση 2021 – 2022 η διοίκηση της εταιρείας, -υπενθυμίζεται πως η P&G είναι Μονοπρόσωπη ΕΠΕ από το 2012- στοχεύει στην κατ’ αξία αύξηση των πωλήσεων στηριζόμενη στην ελκυστικότητα των προϊόντων της στους καταναλωτές αλλά και στην ταυτόχρονη στόχευση διεύρυνσης του μεριδίου της στην αγορά. Επιπλέον προτίθεται να προχωρήσει στην άμεση πώληση του οικοπέδου που διαθέτει στα Γλυκά Νερά. Η αξία του οικοπέδου έχει εκτιμηθεί στα 1,42 εκατ. ευρώ.
Στα 6 εκατ. ευρώ το μέρισμα
Η P&G Ελλάς, η οποία στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει πολύ γνωστα σήματα, όπως Tide, Ariel, Fairy, Viakal, Swiffer, Gillette, Lenor, Pampers, Always κ.λπ., εκτιμώντας το ύψος των αδιανέμητων κερδών, την κερδοφορία της χρήσης αλλά και τις θετικές προοπτικές για την επόμενη χρήση έχει προτείνει την διανομή μερίσματος προς την μοναδική εταίρο «Procter & Gamble International Operations S.A.» ύψους 3,58 εκατ. ευρώ. Ποσό 1.091.212,59 Ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ ποσό 2.491.424,41 Ευρώ από τα κέρδη της χρήσης 2020-2021. Επιπλέον έχει προτείνει τη διανομή τμήματος του σχηματισθέντος τακτικού αποθεματικού ύψους 2.417.363,00 Ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στο τμήμα του πέραν του υποχρεωτικού, ήτοι του 1/3 του εταιρικού κεφαλαίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με την οικονομική έκθεση «στις 17 Δεκεμβρίου 2020 με απόφαση Γενικής Συνέλευσης ημερομηνίας 15 Δεκεμβρίου 2020, καταβλήθηκε μέρισμα 8.300.000 εκατ. ευρώ». Πρόκειται για το μέρισμα της προηγούμενης χρήσης, με τα 7,99 εκατ. ευρώ να προέρχονται από τα κέρδη της εν λόγω χρήσης 2019-2020.
Latest News
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους