
Μετά από έντονη πολιτική αντιπαράθεση η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι αποφάσισε νέους περιορισμούς για τους ανεμβολίαστους. Με τα νέα αυτά μέτρα, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 10 Ιανουαρίου, το σούπερ πράσινο πάσο εμβολιασμένου επεκτείνεται σημαντικά. Η χρήση του θα είναι υποχρεωτική σε όλα τα μετρό, τραίνα καθώς και αστικά και υπεραστικά λεωφορεία. Στα εστιατόρια και στα καφέ, όποιος δεν διαθέτει το πάσο, δηλαδή τουλάχιστο διπλή δόση εμβολίου, δεν θα μπορεί να κάθεται ούτε στους εξωτερικούς χώρους.
Επιβολή του green pass και στα ξενοδοχεία, παρά το ότι αυτό μπορεί να φέρει, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες, ουσιαστική μείωση του τζίρου τους. Και το ίδιο ακριβώς θα ισχύσει για την πρόσβαση σε χιονοδρομικά κέντρα, όπως και σε όλα τα γεύματα μετά από βαπτίσεις και γάμους.
Τα μέτρα αυτά είναι αποτέλεσμα συμβιβασμού στο εσωτερικό της κυβέρνησης της Ρώμης. Η κεντροαριστερά ζητούσε με έμφαση την επέκταση του πράσινου πάσου, ουσιαστικά του υποχρεωτικού εμβολιασμού, σε όλες τις κατηγορίες εργαζομένων. Η Λέγκα, όμως, και σε ένα βαθμό τα Πέντε Αστέρια, αντιστάθηκαν θεωρώντας ότι μια τέτοια κίνηση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στους επιχειρηματίες.
Μειωμένες κατά 50% οι κρατήσεις για ρεβεγιόν
Ο Μάριο Ντράγκι, όπως διαρρέει, τάσσεται υπέρ της αυστηρής γραμμής. Προς το παρόν, δέχθηκε την βαθμιαία επέκταση του σούπερ πράσινου πάσου, αλλά σε μια εβδομάδα είναι πολύ πιθανό να επανέλθει, προτείνοντας στα κόμματα που τον στηρίζουν, νέα δέσμη μέτρων. Ιδίως για τα μέσα μεταφοράς, βέβαια, υπάρχει σκεπτικισμός, σχετικά με το πόσο αποτελεσματικοί θα είναι οι έλεγχοι.
Στο μεταξύ, οι κρατήσεις στα ιταλικά εστιατόρια για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν σε σχέση με το 2019 είναι μειωμένες κατά 50%, διότι απαγορεύεται ο χορός και το ξεφάντωμα. Και οι ιδιοκτήτες ετοιμάζονται να ζητήσουν νέα κρατική ενίσχυση. Η κατάσταση δε σε ότι αφορά τις ντίσκο και τα κλαμπ είναι ακόμη χειρότερη. Θα πρέπει να παραμείνουν κλειστά μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.
H Ένωση Ιδιοκτητών Κλαμπ της Ιταλίας, διαμαρτύρεται και υπογραμμίζει: «Εμείς είχαμε εγγυηθεί τον σεβασμό όλων των πρωτοκόλλων και κανόνων ασφαλείας. Τώρα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πολλαπλασιαστούν τα παράνομα πάρτι, με τεράστιο κίνδυνο νέων εστιών μόλυνσης».
Πηγή: DW


Latest News

Ένα δαχτυλίδι για τον Πάπα Φραγκίσκο - Πώς έσπασε ακόμη μια παράδοση αιώνων
Τι συμβολίζει το «Δαχτυλίδι του Ψαρά» του Πάπα Φραγκίσκου και γιατί θα καταστραφεί μετά το θάνατό του

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Βροχές και χαλαζοπτώσεις την Παρασκευή – Ισχυρές καταιγίδες στην Αττική
Άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Παρασκευή, με κύρια χαρακτηριστικά τις βροχές και τις καταιγίδες. Αναλυτική πρόγνωση

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές