Ανάμεσα στα καλύτερα νέα ξενοδοχεία του κόσμου συμπεριλαμβάνει και ένα ελληνικό το CNN Travel προτρέποντας του αναγνώστες του να «κλείσουν» δωμάτιο καθώς συνδυάζει την σχετικά κοντινή πρόσβαση στο ιστορικό μνημείο της Ακρόπολης και της πολύβουης Αθήνας αλλά και στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας καθώς βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα.

Πρόκειται για το ξενοδοχείο One&Only Aesthesis, που προγραμματίζεται να ανοίξει στα τέλη του 2022, και βρίσκεται στη Γλυφάδα.

Όπως σημειώνει το CNN, το ξενοδοχείο βρίσκεται «κρυμμένο» μέσα σε 14 στρέμματα καταπράσινου παράκτιου δάσους, και οι ένοικοί του αισθάνονται σαν να βρίσκονται στο δικό τους ιδιωτικό νησί. Τα 127 δωμάτιά του αποτίνουν φόρο τιμής στο design των μέσων του περασμένου αιώνα με ψηλά ταβάνια και απαλούς τόνους, και το καθένα έχει εντυπωσιακή θέα στο Αιγαίο Πέλαγος.

Στη λίστα του CNN περιλαμβάνονται συνολικά 22 απίστευτα ξενοδοχεία τα οποία είτε εγκαινιάστηκαν το 2021 είτε πρόκειται να ανοίξουν τις πύλες τους το 2022.

Η λίστα

• Rock House, Τερκς και Κέικος
• The Reykjavik EDITION, Ισλανδία
• Kisawa, Μοζαμβίκη
• W Melbourne, Αυστραλία
• Four Seasons Resort and Residences Napa Valley, Καλιφόρνια
• NoMad London, Ηνωμένο Βασίλειο
• Explora El Chaltén, Αργεντινή
• Montage Big Sky, ΗΠΑ
• Korinkyo, Ιαπωνία
• andBeyond Grumeti Serengeti River Lodge, Τανζανία
• Six Senses Ibiza, Ισπανία
• Buahan, a Banyan Tree Escape, Ινδονησία
• The Johri, Ινδία
• Crown Sydney, Αυστραλία
• Le Méridien Maldives Resort & Spa, Μαλδίβες
•Aman New York, ΗΠΑ
• Four Seasons Resort Tamarindo, Μεξικό
• KAI Poroto by Hoshino Resorts, Ιαπωνία
• COMO Le Montrachet, Γαλλία
• The Loutrel, Ν. Καρολίνα
• Sommerro, Νορβηγία

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott