Τέσσερα χρόνια μετά την εξαγορά της ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε από την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., η εταιρεία προχωρά στη συγχώνευσή της με τη γαλακτοβιομηχανία ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ, επίσης εταιρεία του Ομίλου ΟΠΤΙΜΑ.
Από το 2017 που απέκτησε την ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε., παραγωγό του δημοφιλούς τυριού «Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές», η ΟΠΤΙΜΑ επένδυσε συστηματικά στην ανάπτυξη του εμβληματικού αυτού ΠΟΠ τυριού, με στόχο τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου του, ώστε το προϊόν να φτάνει σταθερά φρέσκο στους καταναλωτές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική επένδυση του ομίλου ΟΠΤΙΜΑ στη ΔΟΜΟΚΟΣ είναι της τάξης των 14 εκατ. ευρώ, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2017, η ΟΠΤΙΜΑ προχώρησε στην εξαγορά του πλειοψηφικού ποσοστού της Δομοκός Α.Ε. που κατείχε η Π.Γ. Νίκας έναντι συνολικού τιμήματος 5,4 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «σήμερα, στο πλαίσιο υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού του ομίλου και με στόχο τη δημιουργία περαιτέρω οικονομιών κλίμακας στο κόστος παραγωγής και λειτουργίας, η ΔΟΜΟΚΟΣ ΑΕ συγχωνεύεται με την ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ.
Έτσι, η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ διαθέτει πλέον τρεις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής, σε τρεις διαφορετικές ζώνες Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ): Φέτα και Κεφαλογραβιέρα στην Άρτα, Κασέρι και Μανούρι στην Ελασσόνα, Κατίκι Δομοκού στον Δομοκό».
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου