Τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα παρατείνονται λόγω της αυστηρής πολιτικής της Κίνας για μηδενική Covid, σύμφωνα με οικονομολόγο της Moody’s Analytics.

Η Κατρίνα Ελ, ανώτερη οικονομολόγος για την Ασία-Ειρηνικό στη Moody’s Analytics, αναφέρει ότι τα σημεία συμφόρησης που έχουν διαρκέσει για περίπου ένα χρόνο τώρα, αναμένεται να εκτονωθούν σταδιακά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.

«Αλλά δεδομένης της πολιτικής της Κίνας για μηδενική Covid και το πώς τείνουν να κλείνουν σημαντικά λιμάνια και εργοστάσια – αυτό πραγματικά αυξάνει την αναστάτωση», είπε στο CNBC, προσθέτοντας ότι αυτό ενισχύει τις συνεχιζόμενες πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Το Πεκίνο έχει επιβάλει μια αυστηρή πολιτική μηδενικής Covid από την έναρξη της πανδημίας στις αρχές του 2020. Συνεπάγεται αυστηρές καραντίνες και ταξιδιωτικούς περιορισμούς —είτε εντός πόλεων είτε με άλλες χώρες— για τον έλεγχο των εστιών.

Οι περιορισμοί που στοχεύουν στον περιορισμό της Covid-19 έχουν επηρεάσει τις μεταποιητικές και ναυτιλιακές δραστηριότητες παγκοσμίως, επιδεινώνοντας την κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Υπήρξαν εκ νέου ανησυχίες ότι η παραλλαγή Όμικρον, η οποία έχει υψηλή μεταδοτικότητα θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει ένα άλλο πλήγμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Η πολιτική της «αυξάνει πραγματικά τους καθοδικούς κινδύνους για υλική βελτίωση στις αλυσίδες εφοδιασμού», σημείωσε η Ελ, λέγοντας ότι θα υπάρξουν «σημαντικές συνέπειες για τον πληθωρισμό και επίσης τη χάραξη πολιτικής της κεντρικής τράπεζας τους επόμενους δύο μήνες».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Βαλτιμόρη: Αδιανόητο έργο… η απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας
Διεθνή |

Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες

«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ