Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το νέο online marketplace της εταιρείας Wellcomm του ομίλου Μαρινάκη μπαίνει στην τελική του φάση, έχοντας επικεφαλής τον Χρήστο Καλογεράκη (φωτ.), ένα από τα πιο έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη του χώρου.
Η εκτίμηση που υπάρχει, με τα σημερινά δεδομένα, είναι ότι το project θα βρίσκεται «στον αέρα» μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Και το όνομα αυτού: SHOPFLIX.GR
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ονομασία της πλατφόρμας θα είναι SHOPFLIX.gr. Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, γίνεται ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια άκρως εμπορική αλλά και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια, που στοχεύει σε πρωταγωνιστκή θέση στην αγορά.
To εγχείρημα φιλοδοξεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα της Wellcomm, υπό την καθοδήγηση του Χρήστου Καλογεράκη, εργάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς, προκειμένου να έχει ολοκληρώσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν το λανσάρισμα της πλατφόρμας.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται εντατικές εκπαιδεύσεις τόσο στα μέλη της ομάδας όσο και στα συνεργαζόμενα καταστήματα, που θα συναποτελούν το marketplace.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το νέο marketplace έρχεται σε μια εποχή που το online shopping στην Ελλάδα –αλλά και παγκοσμίως- καταγράφει εντυπωσιακή άνοδο, καθώς η πανδημία έχει αλλάξει 100% τις καταναλωτικές συνήθειες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η τάση αυτή αναμένεται να παγιωθεί και μετά το τέλος της πανδημίας, ενώ υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανόδου, καθώς –παρά την αύξηση της τελευταίας διετίας- η χώρα μας συνεχίζει να υπολείπεται σε σχέση με τη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη, όπου πλέον οκτώ στους 10 πολίτες πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά.
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta