
Για το πώς μπορούν να αποζημιωθούν οι πολίτες που υπέστησαν ζημίες από την κακοκαιρία Ελπίδα ή εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό μίλησε στην ΕΡΤ ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.
«Έχουμε τρεις κατηγορίες αποζημιώσεων. Πρώτον, την κατηγορία όλων όσοι μέσα στην χιονοθύελλα υπέστησαν ζημιές είτε λόγω της ολισθηρότητας του εδάφους είτε γιατί συγκρούστηκαν με άλλα οχήματα. Είναι δεδομένο ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν υποχρέωση, εντός 15 ημερών, να τους αποζημιώσουν άμεσα. Οφείλω να πω ότι ο αριθμός αυτών των ατυχημάτων είναι πολύ μεγάλος, είναι βέβαιο ότι οι ασφαλιστικές μπορούν να στραφούν εναντίον της Αττικής Οδού ή της Περιφέρειας που έχουν την ευθύνη γι αυτά τα ατυχήματα», δήλωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
Η δεύτερη κατηγορία αφορά όλους όσοι είδαν τα οχήματά τους να παθαίνουν ζημιές από τα δέντρα. «Θα αποζημιωθούν αυτοί που έχουν κάλυψη για φυσικά φαινόμενα», εξήγησε ο κ. Χατζηθεοδοσίου, παρότι βέβαια ορισμένοι δήμοι όπως στο Δήμο Αθηναίων, ότι θα καλύψουν τις ζημιές από τα σπασμένα κλαδιά και δέντρα.
«Η τρίτη κατηγορία αφορά τους οδηγούς που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό και τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έμειναν ακινητοποιημένοι, μέσα στα χιόνια, για ώρες. «Εδώ είναι η περίπτωση της αστικής ευθύνης όπου ο παθών μπορεί να ζητήσει ποσά που η εκτίμησή μου είναι ότι μπορούν να φτάσουν και 100.000 ευρώ. Το ακριβές ποσό θα το αποφασίσει ο δικαστής», εξήγησε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
Όπως είπε στην εκπομπή «Συνδέσεις» ζητούμενο είναι αν κανείς υπογράψει το έγγραφο της Αττικής Οδού, «ότι δεν έχω άλλες αξιώσεις, τότε δεν μπορεί να πάει δικαστικώς. Τις περισσότερες φορές τα έγγραφα αυτά γράφουν ρητά ότι παίρνοντας τα χρήματα δεν έχω καμία αξίωση».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών ο πολίτης θα πρέπει να αποδείξει ότι ζημιώθηκε και ότι βρισκόταν είτε στη Αττική Οδό, είτε κάπου αλλού και υπέστη τεράστια ταλαιπωρία.
Ο ίδιος σημείωσε ότι θα είναι πρώτη φορά που οι πολίτες στρέφονται σε μαζικές αγωγές στην Ελλάδα για ένα τέτοιο γεγονός.


Latest News

Ένα δαχτυλίδι για τον Πάπα Φραγκίσκο - Πώς έσπασε ακόμη μια παράδοση αιώνων
Τι συμβολίζει το «Δαχτυλίδι του Ψαρά» του Πάπα Φραγκίσκου και γιατί θα καταστραφεί μετά το θάνατό του

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Βροχές και χαλαζοπτώσεις την Παρασκευή – Ισχυρές καταιγίδες στην Αττική
Άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Παρασκευή, με κύρια χαρακτηριστικά τις βροχές και τις καταιγίδες. Αναλυτική πρόγνωση

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές