Από τρεις εταιρείες εκδηλώθηκε ενδιαφέρον στον μειοδοτικό διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας.
Πρόκειται για τις εταιρείες SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000, ευρώ, την N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και την KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ., ευρώ το χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ). Με δηλώσεις του σε κυπριακά μέσα ενημέρωσης, ο αρμόδιος υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την κατακύρωση του διαγωνισμού.
Εκφράζοντας ικανοποίηση για το γεγονός, ότι υπήρξε ενδιαφέρον ο κ. Δημητριάδης είπε πως «δεν πανηγυρίζουμε, αλλά το θεωρούμε ως ένα σημαντικό βήμα πριν το τελευταίο, που είναι η αξιολόγηση και κατακύρωση της προσφοράς».
«Η μεγάλη και επίπονη προσπάθεια που κάναμε ως ομάδα του Υφυπουργείου απέδωσε καρπούς, καθώς καταφέραμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον οικονομικών φορέων σε έναν διαγωνισμό, που οι ιδιαιτερότητές του έκαναν το εγχείρημα πολύ δύσκολο», συμπλήρωσε.
Απέδωσε δε την προσέλκυση ενδιαφέροντος από μεταφορείς, στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον επανασχεδιασμό του διαγωνιστικού εγγράφου.
Αρχές της επόμενης εβδομάδας, τόνισε, θα τεθούν οι υποβληθείσες προσφορές ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης, που ορίστηκε σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας, για αξιολόγηση, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν.
Η κατακύρωση αναμένεται να γίνει τέλος Φεβρουαρίου, με αρχές Μαρτίου και σύμφωνα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, η θαλάσσια μεταφορά επιβατών θα ξεκινήσει είτε Απρίλιο, είτε Μάιο.
Σημειώνεται ότι επαφίεται στον μεταφορέα που θα επιλεγεί, κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας.
Latest News
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο