Η γερμανική Adidas ανακοίνωσε ότι προσβλέπει σε σημαντική ανάπτυξη στην αγορά-κλειδί της Κίνας το 2022, ακόμη και στον απόηχο των περιορισμών λόγω πανδημίας αλλά και του μποϊκοτάζ όλων των δυτικών brands στην ασιατική χώρα.

Η δήλωση ήρθε μετά από δημοσίευμα του Manager Magazin ότι η Adidas αναμένει οι πωλήσεις της στην Κίνα θα είναι χαμηλότερες κατά 400 εκατομμύρια ευρώ το 2022, χωρίς ωστόσο να κατονομάζει την πηγή της πληροφόρησής του.

Οι πωλήσεις της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών ήταν μειωμένες κατά 15% στην αγορά της ευρύτερης Κίνας κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021 αν και είχε προηγηθεί άνοδος κατά 15% καθ’ όλη τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του έτους. Πάντως, τα πλήρη οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2021 θα ανακοινωθούν στις 9 Μαρτίου.

Αιτία του μποϊκοτάζ των δυτικών προϊόντων ένδυσης στην Κίνα ήταν η απόφαση πολλών από τις κατασκευάστριες να μην προμηθεύονται βαμβάκι από την περιοχή Σιντζιάνγκ, λόγω της καταπίεσης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της εκεί μουσουλμανικής μειονότητας των Ουιγούρων. Το Πεκίνο από την πλευρά του απορρίπτει όλες τις κατηγορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανταγωνιστική Nike, ανακοίνωσε ότι τον Δεκέμβριο, τα προβλήματα τροφοδοσίας και τα περιοριστικά μέτρα λόγω πανδημίας οδήγησαν σε πτώση 20% των εσόδων της στην Κίνα, κατά το β’ οικονομικό τρίμηνο της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή