Η έλλειψη ημιαγωγών έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων να καθυστερούν σημαντικά και η αναμονή για μια αγορά να είναι πολύμηνη.
Επομένως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πληρώνουνε περισσότερο στις αντιπροσωπείες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Edmunds.com, το 82% των Αμερικανών δηλώνει ότι πληρώνει πάνω από την τιμή αναφοράς για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 2,8% πριν από ένα χρόνο και 0,3% στις αρχές του 2020.
Εν μέσω των επίμονων αγώνων της αυτοκινητοβιομηχανίας με περιορισμένο απόθεμα λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης τσιπ υπολογιστών, οι καταναλωτές αναγκάστηκαν σε μεγάλο βαθμό να αντιμετωπίσουν τιμές που αυξάνονται κατά 12% από έτος σε έτος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.
Το μέσο ποσό που καταβάλλεται για ένα νέο αυτοκίνητο είναι 45.717 δολάρια, δηλαδή 728 δολάρια περισσότερο από τη μέση τιμή λιανικής που προτείνει ο κατασκευαστής των 44.989 δολαρίων, σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds, η οποία βασίζεται σε συναλλαγές τον Ιανουάριο. Πριν από ένα χρόνο, το μέσο ποσό που καταβλήθηκε ήταν 2.152 δολάρια κάτω από τον μέσο όρο— και πριν από δύο χρόνια αυτή η έκπτωση ήταν 2.648 δολάρια.
Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσφέρουν πολλά κίνητρα επειδή γενικά δεν χρειάζεται. Τον Ιανουάριο, σχεδόν το 53% των οχημάτων πουλήθηκε μέσα σε 10 ημέρες από την άφιξή τους σε μια αντιπροσωπεία (μερικά από αυτά προπαραγγέλθηκαν από τους καταναλωτές), σύμφωνα με εκτίμηση της JD Power και της LMC Automotive. Ο μέσος αριθμός ημερών για να πουληθεί ένα αυτοκίνητο μόλις φτάσει σε μια αντιπροσωπεία είναι 19 ημέρες, από 51 ημέρες πριν από ένα χρόνο.
Latest News
Στην... «αγκαλιά» της Τέιλορ Σουίφτ ο πρώην CEO της Gucci
H Golden Goose ετοιμάζεται για εισαγωγή στο Μιλάνο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τη Ρωσία
Οι προειδοποιήσεις και οι επερχόμενες συναντήσεις Μπλίνκεν στην Κίνα
Επί ποδός οι πολυεθνικές - Η Ευρώπη κλείνει τα «παραθυράκια» στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Οι πολυεθνικές με έδρα την Ευρώπη δεν θα μπορούν πλέον να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες σε ρωσικές θυγατρικές από τον Ιούνιο
Προαγωγή ή αποχώρηση - Πού στοχεύει η McKinsey για τη χρονιά
Οι συμβουλευτικές εταιρείες εντείνουν τις προσπάθειές τους να διώξουν τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις ώστε να επανέλθει η ισορροπία στο εσωτερικό τους
Για «λογοκρισία» κατηγορεί τους Αυστραλούς ο Ίλον Μασκ
Πώς απαντά στην απόφαση του δικαστηρίου
Το Βατερλώ της Nike με τις απευθείας πωλήσεις - Η επιστροφή στις ρίζες της
Tο μοτίβο direct-to-consumer που δεν της «βγήκε» και η ανάγκη να αλλάξει πορεία για να βγει μπροστά από τους ανταγωνιστές της
Πτώση στις τιμές των τροφίμων «βλέπει» η Oxford Economics - Οι κίνδυνοι
Η πτωτική τάση και οι αντίθετοι άνεμοι που θα μπορούσαν να ανατρέψουν το σενάριο
Τέλειωσε το οικονομικό θαύμα της Νότιας Κορέας;
Η ανάπτυξη βαίνει μειούμενη, καθώς η χώρα αγωνίζεται να μεταρρυθμίσει το παραγωγικό μοντέλο της και να μειώσει την εξάρτησή της από τη μεταποίηση
Γιατί νορβηγικές τράπεζες μεταναστεύουν στην Ελβετία
Οι αυξήσεις φόρων ώθησαν τους πλούσιους να φύγουν και τώρα ακολουθούν και οι τράπεζες τους πελάτες τους
Το αστρονομικό ποσό που δόθηκε για αγορά κατοικίας στο Άσπεν
Χτισμένο σε 16 στρέμματα, η κατοικία 11 υπνοδωματίων με θέα στο Κόκκινο Βουνό αγοράστηκε από τον μεγιστάνα των καζίνο Στιβ Γουίν