Η έλλειψη ημιαγωγών έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων να καθυστερούν σημαντικά και η αναμονή για μια αγορά να είναι πολύμηνη.
Επομένως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πληρώνουνε περισσότερο στις αντιπροσωπείες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Edmunds.com, το 82% των Αμερικανών δηλώνει ότι πληρώνει πάνω από την τιμή αναφοράς για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 2,8% πριν από ένα χρόνο και 0,3% στις αρχές του 2020.
Εν μέσω των επίμονων αγώνων της αυτοκινητοβιομηχανίας με περιορισμένο απόθεμα λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης τσιπ υπολογιστών, οι καταναλωτές αναγκάστηκαν σε μεγάλο βαθμό να αντιμετωπίσουν τιμές που αυξάνονται κατά 12% από έτος σε έτος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.
Το μέσο ποσό που καταβάλλεται για ένα νέο αυτοκίνητο είναι 45.717 δολάρια, δηλαδή 728 δολάρια περισσότερο από τη μέση τιμή λιανικής που προτείνει ο κατασκευαστής των 44.989 δολαρίων, σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds, η οποία βασίζεται σε συναλλαγές τον Ιανουάριο. Πριν από ένα χρόνο, το μέσο ποσό που καταβλήθηκε ήταν 2.152 δολάρια κάτω από τον μέσο όρο— και πριν από δύο χρόνια αυτή η έκπτωση ήταν 2.648 δολάρια.
Επιπλέον, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσφέρουν πολλά κίνητρα επειδή γενικά δεν χρειάζεται. Τον Ιανουάριο, σχεδόν το 53% των οχημάτων πουλήθηκε μέσα σε 10 ημέρες από την άφιξή τους σε μια αντιπροσωπεία (μερικά από αυτά προπαραγγέλθηκαν από τους καταναλωτές), σύμφωνα με εκτίμηση της JD Power και της LMC Automotive. Ο μέσος αριθμός ημερών για να πουληθεί ένα αυτοκίνητο μόλις φτάσει σε μια αντιπροσωπεία είναι 19 ημέρες, από 51 ημέρες πριν από ένα χρόνο.
Latest News
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.