Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, παραμένοντας πιστή στη στρατηγική της δέσμευση για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα, δημιούργησε, σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Νηφάλιοι-στην υγειά μας», την εφαρμογή ‘ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ’, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών της εστίασης για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Μέσα από τη συγκεκριμένη καινοτόμο εφαρμογή για έξυπνα κινητά, παρέχονται έγκυρες πληροφορίες και στοιχεία για το αλκοόλ, καθώς και συμβουλές για ενδεδειγμένους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων που σχετίζονται με την υπερκατανάλωση αλκοόλ, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας υπευθυνότητας. Το app διακρίνεται σε πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν σημαντικά στοιχεία που αφορούν στο αλκοόλ, όπως το πώς παρασκευάζεται, την περιεκτικότητά του σε διάφορες κατηγορίες ποτών και τις επιπτώσεις του στο σώμα και τον εγκέφαλο. Επιπλέον, παρέχει  χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν οι bartenders στην αλυσίδα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αλλά και στην οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης ένα ειδικά διαμορφωμένο τεστ από έντεκα ερωτήσεις, βασισμένο στο υλικό που έχει παρουσιαστεί, δίνοντας στον χρήστη τη δυνατότητα να πιστοποιηθεί ως Πρεσβευτής Υπεύθυνης Διάθεσης Αλκοόλ. Η πιστοποίηση μπορεί να συμπεριληφθεί στο βιογραφικό του και να χρησιμεύσει ως ευκαιρία επαγγελματικής εξέλιξης στον κλάδο της εστίασης.

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Η υπεύθυνη κατανάλωση για εμάς στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποτελεί ένα βασικότατο, στρατηγικό πεδίο πολύπλευρης δραστηριότητας. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε προχωρήσει πολλά βήματα ως οργανισμός, στο στόχο που έχουμε θέσει για την εμπέδωση μιας κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στην Ελλάδα, με καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, σε συνεργασία με σχετικούς φορείς και ΜΚΟ, ενώ παράλληλα έχουμε αναπτύξει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με προϊόντα χωρίς αλκοόλ. Με τη νέα μας πρωτοβουλία στρεφόμαστε στους πολύτιμους συνεργάτες μας, στα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης και τους επαγγελματίες του κλάδου, υποστηρίζοντας με ένα καινοτόμο τεχνολογικό εργαλείο το σημαντικότατο ρόλο τους στην αλυσίδα της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ. Είμαστε σίγουροι πως τα τελικά σημεία θα συνεισφέρουν στην κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης, τη στιγμή που οι πολίτες επιλέγουν να καταναλώσουν αλκοολούχα προϊόντα και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την ουσιαστική επίδρασή τους στην πρωτοβουλία αυτή».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία