Οι Αμερικανοί καταναλωτές ανέφεραν ότι έχασαν περισσότερα από 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω απάτης πέρυσι, από 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 (αύξηση άνω του 70%), ανακοίνωσε την Τρίτη η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

Σχεδόν 2,8 εκατομμύρια καταναλωτές κατήγγειλαν κάποια μορφή απάτης στην υπηρεσία το 2021 — ο υψηλότερος αριθμός που έχει καταγραφεί από το 2001, σύμφωνα με την FTC. Περίπου το 25% αυτών των απατών οδήγησε σε οικονομική απώλεια, με τη μέση απώλεια ανά άτομο να ανέρχεται σε 500 δολάρια.

Ο πραγματικός απολογισμός είναι σχεδόν σίγουρα υψηλότερος, καθώς ορισμένα περιστατικά πιθανότατα δεν αναφέρθηκαν στην υπηρεσία.

Αυτά τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν αναφορές για κλοπή ταυτότητας και άλλες κατηγορίες.

Περισσότεροι από 1,4 εκατομμύρια Αμερικανοί ανέφεραν επίσης ότι ήταν θύμα κλοπής ταυτότητας το 2021, άλλοι 1,5 εκατομμύριο κατέθεσαν καταγγελίες σχετικά με «άλλες» κατηγορίες (συμπεριλαμβανομένων εταιρειών παροχής πιστωτικών αναφορών που δεν διερεύνησαν αμφισβητούμενες πληροφορίες ή εισπράκτορες χρεών που αντιπροσώπευαν ψευδώς το ποσό ή την κατάσταση του χρέους). Και τα δύο ποσά είναι ετήσια ρεκόρ, σύμφωνα με την FTC.

Οι απάτες έχουν εκτιναχθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς οι απατεώνες έχουν κυριεύσει τον φόβο και τη σύγχυση των καταναλωτών. Για παράδειγμα, πωλούσαν ψεύτικα προϊόντα υγείας (όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες) και χρησιμοποιούσαν κλεμμένα δεδομένα για να υποβάλουν αίτηση για επιδόματα ανεργίας και άλλα επιδόματα στα ονόματα των θυμάτων.

Οι νεότεροι Αμερικανοί έτειναν να γίνονται πιο συχνά στόχοι απάτης, αλλά εκείνοι άνω των 70 ετών ανέφεραν ότι έχασαν περισσότερα χρήματα. Το τυπικό άτομο άνω των 80 ετών έχασε 1.500 δολάρια, τριπλάσια από αυτά των 20 ετών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή