
Το TikTok έγινε ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών. Με τη νέα συνεργασία επιδιώκεται να συνδεθεί το πολιτιστικό γεγονός με τους ένα δισεκατομμύριο χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο.
Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών μπορεί να απαγορεύθηκαν οι selfies στο κόκκινο χαλί πριν από αρκετά χρόνια, τώρα όμως οι διοργανωτές του προσπαθούν να προσελκύσουν την προσοχή και θα παρέχουν στους χρήστες του TikTok αποκλειστικό περιεχόμενο από παρασκήνια, λαμπερές σκηνές στο κόκκινο χαλί και συνεντεύξεις με ταλέντα.
Παγκόσμιος διαγωνισμός
Με στόχο να εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός ψυχαγωγίας και δημιουργός περιεχομένου, η πλατφόρμα εγκαινιάζει επίσης τον #TikTokShortFilm, έναν παγκόσμιο διαγωνισμό εντός εφαρμογής ταινιών μικρού μήκους διάρκειας από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά σε κάθετη μορφή. Στην κριτική επιτροπή της πρώτης έκδοσης του #TikTokShortFilm θα προεδρεύει ένας γνωστός σκηνοθέτης του οποίου το όνομα θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Τρία βραβεία θα απονεμηθούν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ σε εκδήλωση στην οποία θα παρευρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής των Καννών, Τιερί Φρεμό.
Η συμμαχία του Φεστιβάλ των Καννών και του TikTok μπορεί να φαίνεται αταίριαστη, αλλά έχει νόημα, καθώς και οι δύο πλευρές προσπαθούν να υποστηρίξουν δημιουργούς και να φέρουν στο προσκήνιο αναδυόμενα ταλέντα. Όπως ο όμιλος πολυτελών brand Kering, ένας από τους κύριους επίσημους συνεργάτες των Καννών, έτσι και η TikTok θα υποστηρίξει επίσης οικονομικά το Φεστιβάλ.
Ο Ριτς Γουότεργουρθ γενικός διευθυντής του TikTok στην Ευρώπη, περιέγραψε το Φεστιβάλ των Καννών ως μια «εμβληματική στιγμή που άλλαξε για πάντα το τοπίο του παγκόσμιου κινηματογράφου».
«Είναι πραγματικά τιμή μας που τους καλωσορίζουμε ως επίσημους συνεργάτες. Οι λάτρεις της ψυχαγωγίας από όλο τον κόσμο στρέφονται στο TikTok για να ψυχαγωγηθούν, να εκφραστούν ή να ανακαλύψουν κάτι νέο, αλλά μοιράζονται μια αυθεντική και ανταποδοτική αίσθηση κοινότητας που δεν υπάρχει πουθενά αλλού» πρόσθεσε, σύμφωνα με το Variety.
Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Τιερί Φρεμό είπε ότι ανυπομονεί το TikTok «να μοιραστεί τη μαγεία του Φεστιβάλ με ένα ευρύτερο, πολύ πιο παγκόσμιο και εξίσου σινεφίλ κοινό από ποτέ».


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.