Το TikTok έγινε ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών. Με τη νέα συνεργασία επιδιώκεται να συνδεθεί το πολιτιστικό γεγονός με τους ένα δισεκατομμύριο χρήστες της ψηφιακής πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο.
Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών μπορεί να απαγορεύθηκαν οι selfies στο κόκκινο χαλί πριν από αρκετά χρόνια, τώρα όμως οι διοργανωτές του προσπαθούν να προσελκύσουν την προσοχή και θα παρέχουν στους χρήστες του TikTok αποκλειστικό περιεχόμενο από παρασκήνια, λαμπερές σκηνές στο κόκκινο χαλί και συνεντεύξεις με ταλέντα.
Παγκόσμιος διαγωνισμός
Με στόχο να εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός ψυχαγωγίας και δημιουργός περιεχομένου, η πλατφόρμα εγκαινιάζει επίσης τον #TikTokShortFilm, έναν παγκόσμιο διαγωνισμό εντός εφαρμογής ταινιών μικρού μήκους διάρκειας από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά σε κάθετη μορφή. Στην κριτική επιτροπή της πρώτης έκδοσης του #TikTokShortFilm θα προεδρεύει ένας γνωστός σκηνοθέτης του οποίου το όνομα θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Τρία βραβεία θα απονεμηθούν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ σε εκδήλωση στην οποία θα παρευρεθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής των Καννών, Τιερί Φρεμό.
Η συμμαχία του Φεστιβάλ των Καννών και του TikTok μπορεί να φαίνεται αταίριαστη, αλλά έχει νόημα, καθώς και οι δύο πλευρές προσπαθούν να υποστηρίξουν δημιουργούς και να φέρουν στο προσκήνιο αναδυόμενα ταλέντα. Όπως ο όμιλος πολυτελών brand Kering, ένας από τους κύριους επίσημους συνεργάτες των Καννών, έτσι και η TikTok θα υποστηρίξει επίσης οικονομικά το Φεστιβάλ.
Ο Ριτς Γουότεργουρθ γενικός διευθυντής του TikTok στην Ευρώπη, περιέγραψε το Φεστιβάλ των Καννών ως μια «εμβληματική στιγμή που άλλαξε για πάντα το τοπίο του παγκόσμιου κινηματογράφου».
«Είναι πραγματικά τιμή μας που τους καλωσορίζουμε ως επίσημους συνεργάτες. Οι λάτρεις της ψυχαγωγίας από όλο τον κόσμο στρέφονται στο TikTok για να ψυχαγωγηθούν, να εκφραστούν ή να ανακαλύψουν κάτι νέο, αλλά μοιράζονται μια αυθεντική και ανταποδοτική αίσθηση κοινότητας που δεν υπάρχει πουθενά αλλού» πρόσθεσε, σύμφωνα με το Variety.
Σχολιάζοντας τη συνεργασία, ο Τιερί Φρεμό είπε ότι ανυπομονεί το TikTok «να μοιραστεί τη μαγεία του Φεστιβάλ με ένα ευρύτερο, πολύ πιο παγκόσμιο και εξίσου σινεφίλ κοινό από ποτέ».
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη
Πολιτική, ουσιαστική, όμορφη - Η 60η Biennale στη Βενετία
Από τις 20.04 μέχρι τις 24.11 διαρκεί η 60η Biennale Σύγχρονης Τέχνης στη Βενετία και τα έχει όλα: αυτόχθονες, βία, μετανάστευση, queer κοινότητα...