Άνοδο σημείωσαν τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το 2021.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) χρήσης 2021 διαμορφώθηκαν στα €1.538,8εκ. αυξημένα κατά 36,2% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα της σημαντικής συνεισφοράς του online, καθώς και της ανάκαμψης των retail δραστηριοτήτων με τα καταστήματα μας να λειτουργούν για περισσότερες ημέρες μέσα στο 2021 σε σύγκριση με
το 2020. Το δ’ τρίμηνο 2021 τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα €498,5εκ., αυξημένα κατά 115,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, αντικατοπτρίζοντας την ανθεκτική επίδοση του retail και την ισχυρή συνεισφορά του online.
Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) αυξήθηκε το 2021 κατά 47,5% και διαμορφώθηκε σε €605,8εκ. (FY 2020: €410,8εκ.). Το δ’ τρίμηνο 2021 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) ανήλθε σε €195,3εκ. (δ’ τρίμηνο 2020: €77,7εκ.) αυξημένο κατά 151,4% σε ετήσια βάση εξαιτίας της αύξησης του GGR, που αντισταθμίστηκε μερικώς από τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ» ώστε να πληροί το ελάχιστο συμβατικό όριο των €50εκ.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το 2021 αυξήθηκαν κατά 111,1% στα €550,3εκ. (FY 2020: €260,7εκ.), ή κατά 96,0% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ενισχυμένα πρόσθετα και από την αναγνώριση εσόδου ύψους €217,4εκ. που σχετίζεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Τα EBITDA δ’ τριμήνου 2021 ανήλθαν σε €170,4εκ. (δ’ τρίμηνο 2020: €53,1εκ.) αυξημένα κατά 220,7% ή κατά 187,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια και στα δύο έτη.
Λειτουργικά έξοδα χρήσης 2021 στα €321,8εκ. αυξημένα κατά 25,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ενώ τα λειτουργικά έξοδα το δ’ τρίμηνο 2021 ανήλθαν σε €93,2εκ. υψηλότερα κατά 17,0% σε ετήσια βάση. Μη συμπεριλαμβάνοντας την επίδραση από την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan και έκτακτα κονδύλια, τα λειτουργικά έξοδα της χρήσης 2021 και του δ’ τριμήνου 2021 αυξήθηκαν κατά 2,0% και 14,6% αντίστοιχα σε ετήσια βάση, για να υποστηρίξουμε τις διευρυμένες δραστηριότητές μας.
Τα καθαρά κέρδη χρήσης 2021 διαμορφώθηκαν στα €259,4εκ. αυξημένα κατά 26,4% (FY 2020: €205,2εκ.) ή κατά 151,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ως αποτέλεσμα της ενισχυμένης λειτουργικής κερδοφορίας και του χαμηλότερου εταιρικού φορολογικού συντελεστή. Στο δ’ τρίμηνο 2021 τα επαναλαμβανόμενα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €86,2εκ. (δ’ τρίμηνο 2020: €18,0εκ.), 5 φορές υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Πρόταση προς τη Γενική Συνέλευση Μετόχων στις 9 Ιουνίου για υπόλοιπο μεικτό μέρισμα ανά μετοχή για τη χρήση 2021 στα €0,50, το οποίο μαζί με το ήδη διανεμηθέν προμέρισμα των €0,10 οδηγούν στο συνολικό ποσό μερίσματος ύψους €0,60. Ημερομηνία αποκοπής μερίσματος 18 Ιουλίου 2022.
Επιπρόσθετη πρόταση προς τη Γενική Συνέλευση Μετόχων για επιστροφή κεφαλαίου ύψους €0,90 ανά μετοχή. Ημερομηνία αποκοπής 29 Ιουλίου 2022.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις