Η Lloyd’s του Λονδίνου αντιμετωπίζει μεγάλες διεκδικήσεις φέτος σχετικά με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, αλλά αυτό δεν θα προκαλέσει ζητήματα φερεγγυότητας, ανακοίνωσε ο ασφαλιστικός κολοσσός.
Η Lloyd’s ζητά από τα συνδικάτα μέλη της να δώσουν λεπτομέρειες για την έκθεσή τους στη σύγκρουση,
Μιλώντας στο Reuters ο πρόεδρος Μπρους Κάρνεγκι-Μπράουν, είπε ότι έχει ήδη ζητηθεί από τα μέλη της να συντάξουν εκθέσεις αναφορικά με την έκθεσή του στη σύγκρουση, αλλά υπογράμμισε ότι ότι είναι πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί το μέγεθος της απώλειας.
Η Lloyd’s έχει περίπου 100 μέλη που αναλαμβάνουν σύνθετους κινδύνους όπως αεροπλάνα, πλοία και εξέδρες άντλησης πετρελαίου.
Η αγορά αεροπορικών ασφαλίσεων θεωρείται ιδιαίτερα εκτεθειμένη στον αντίκτυπο αυτού που η Ρωσία έχει περιγράψει ως «ειδική στρατιωτική επιχείρηση» και των επακόλουθων κυρώσεων της Δύσης.
Οι παγκόσμιες εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης αντιμετωπίζουν μια επικείμενη προθεσμία κυρώσεων για την ανάκτηση περισσότερων από 400 τζετ αξίας σχεδόν 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων από ρωσικές αεροπορικές εταιρείες. Οι αναλυτές λένε ότι η νομική διαμάχη μεταξύ αεροπορικών εταιρειών, εκμισθωτών και ασφαλιστών μπορεί να διαρκέσει μια δεκαετία.
«Όσον αφορά τις άμεσες εκθέσεις μας, είναι αρκετά χαμηλές. Επομένως, πρόκειται πολύ περισσότερο για τις επιπτώσεις δεύτερης τάξης, εκ των οποίων η αεροπορία θα είναι σαφώς μία και θα καταλήξει να είναι σημαντική», δήλωσε ο Carnegie-Brown.
Ορισμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια ξεκινούν ως αποτέλεσμα ενός πολέμου, ενώ άλλα δεν καλύπτουν τον πόλεμο, καθιστώντας τα ανοίγματα δύσκολο να υπολογιστούν, είπε. Οι ασφαλισμένοι έχουν ειδοποιήσει τους ασφαλιστές για πιθανές αξιώσεις, αλλά δεν έχουν ακόμη καταθέσει, πρόσθεσε.
Η πανδημία του COVID-19 έπληξε σκληρά την Lloyd’s το 2020, αλλά η αγορά ανέκαμψε πέρυσι αφού αύξησε τα επιτόκια πριμοδότησης και απέκλεισε τον ιό από τις πολιτικές της.
Το 2021 παρουσίασε κέρδη 2,3 δισεκατομμυρίων λιρών (3,04 δισεκατομμύρια δολάρια) προ φόρων, μετά από ζημία 900 εκατομμυρίων λιρών το 2020.
Latest News
Πανέτα (ΕΚΤ): Πλησιάζει η ώρα μείωσης των ευρωεπιτοκίων
Επιβραδύνεται ο ρυθμός του πληθωρισμού υποστηρίζει ο Ιταλός κεντρικός τραπεζίτης
Οι «πρωταθλητές» στις εξαγωγές σοκολάτας της Ευρώπης - Το κλειστό «club των 5»
Πέντε χώρες της ΕΕ κατέχουν το 75% των συνολικών εξαγωγών σοκολάτας και ράβδων σοκολάτας σε χώρες εκτός ΕΕ
Τι είπε το Νο3 της Κίνας για τις επενδύσεις στο «Νταβός της Ασίας»
Η Κίνα στοχεύει να αποτελέσει ισχυρή κινητήρια δύναμη για την ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας
Πόσο κόστισε στις πολυεθνικές η έξοδος από την Ρωσία - Τα αντίποινα στον Πούτιν
Περίπου 1.000 επιχειρήσεις έχουν αποχωρήσει από την Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία και την πολεμική σύρραξη
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν