Ένα νέο έργο εμφανίστηκε σε πλευρικό τοίχο κτηρίου στη συνοικία Easton στο ανατολικό Μπρίστολ το οποίο πυροδότησε αρχικά εικασίες ότι πρόκειται για έργο του Banksy. Οι αμφιβολίες διαλύθηκαν όταν η καλλιτέχνις δρόμου Portus Abonae – @pa_stencilart στο Instagram – διεκδίκησε το έργο διευκρινίζοντας ότι «ανερυθρίαστα δανείστηκε εικόνες από τον καλλιτέχνη Banksy».
Η με στένσιλ τοιχογραφία δείχνει τρία παιδιά: δύο κοιτούν ψηλά στον ουρανό και ένα μικρότερο κοιτάζει στον τοίχο ανεμίζοντας ένα ραβδί με ένα από τα T-shirt που ο ίδιος ο Banksy είχε σχεδιάσει για να βοηθήσει την πρωτοβουλία «Colston Four».
View this post on Instagram
Τον περασμένο μήνα, η οδός Colston Road, όπου εμφανίστηκε η τοιχογραφία, μετονομάστηκε σε Colston Road Four προς τιμήν των τεσσάρων οι οποίοι την περίοδο των διαδηλώσεων διαμαρτυρίας Black Lives Matter τον Ιούνιο του 2020 αποκαθήλωσαν το άγαλμα του δουλεμπόρου Edward Colston. Το δικαστήριο τους απάλλαξε από κατηγορίες, πινακίδα με τη νέα ονομασία της οδού τοποθετήθηκε αλλά αργότερα βανδαλίστηκε και πάνω της έγραψαν τη λέξη «yobs (ταραξίες)». Στις 11 του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Banksy ανακοίνωσε την πώληση σειράς μακό – σε περιορισμένα κομμάτια – με τα έσοδα να προορίζονται για υποστήριξη των Colston Four. Το μικρό παιδάκι ανεμίζει ένα ραβδί με ένα από αυτά τα μακό.
Η Portus Abonae, σε ανάρτησή της στον λογαριασμό της στο Instagram, επεσήμανε ότι το έργο είναι δικό της.
View this post on Instagram
Και σε σχόλιο έγραψε: «Ανερυθρίαστα δανειζόμενη εικόνες από τον καλλιτέχνη Banksy, και συνεχίζοντας την παράδοσή του ως προς τον τόπο, τη σχέση με την τοποθεσία και το δημόσιο σχόλιο, αυτό δείχνει τρία παιδιά, με διαφορετικά παρελθόντα το καθένα, να υπόσχονται αφοσίωση στο T-shirt του για συγκέντρωση χρηματικού ποσού».
«Εδώ και καιρό το Μπρίστολ είναι η πρωτοπόρα πόλη στη δημόσια τέχνη και την τέχνη της κοινότητας, αφαιρώντας την τέχνη από τα χέρια της ελίτ και κάνοντάς την ώστε όλοι να αναγνωρίζουν την αξία της, να την κοιτούν και να την απολαμβάνουν» κατέληξε η καλλιτέχνις.
Στο κάτω μέρος της τοιχογραφίας, η υπογραφή είναι PRTVS ABONA.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
Ασθενείς δύο ταχυτήτων - Τι συμβαίνει με την αξιολόγηση καινοτόμων φαρμάκωνσ την Ελλάδα
Νομικά κενά και υποστελέχωση διαπιστώνουν ΠΟΥ και Ε.Ε. ως εμπόδια στην αξιολόγηση νέων τεχνολογιών υγείας στην Ελλάδα
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Ανησυχούν για τη συνταξιοδότηση οι Έλληνες - Μόνο το 18% δηλώνει έτοιμο
Τι αναφέρει η έρευνα της NN Hellas για τη μακροζωία - Πώς την αντιμετωπίζουν
Ολιστική αντιμετώπιση κολπικής μαρμαρυγής: Είναι νόσος και όχι αρρυθμία
Ο Δρ. Δημήτρης Τσιαχρής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών μιλά για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυμονεί η νόσος
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Τζον Πόλσον: «Ελλάδα, οικονομία και τράπεζες έχουν πολύ ευνοϊκό μέλλον»
Ο αμερικανός επενδυτής Τζον Πόλσον μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής εξηγεί που εδράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας