Την απόκτηση (πλειοψηφικού) ποσοστού 51% στην εταιρία DIGITAL4U, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του e-Commerce & Digital marketing, ανακοίνωσε η Epsilon Net.
Η DIGITAL4U ιδρύθηκε το 2013, με στόχο τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Διαδικτυακής Επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση. Έχει μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία eshop/e-Commerce solutions, τόσο στην κατασκευή/βελτιστοποίηση, όσο και στην προώθηση, προσφέροντας πλήρες φάσμα λύσεων, ανάλογα με τους στόχους κάθε επιχείρησης.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 32 εξειδικευμένα στελέχη και εξειδικεύεται στους τομείς :
• E-Shop & e-Market Solutions
• Web Design & Development
• Advanced e-Commerce Solutions
• B2B Platform
• Performance Marketing
• Digital Branding
• Search Engine Optimization ( SEO )
Κατά τη διάρκεια των 9 ετών λειτουργίας, η DIGITAL4U κατάφερε να προσελκύσει ορισμένα από τα δημοφιλέστερα brands της ελληνικής αγοράς και να εισάγει καινοτόμες λύσεις στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του διαδικτυακού marketing. Έχει βραβευτεί, τόσο σε διεθνείς όσο και σε εγχώριους διαγωνισμούς για έργα της στο e-Commerce και στο SEO.
Ο κύκλος εργασιών της DIGITAL4U για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 1,36 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 27% σε σχέση με το 2020, ενώ τα εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ( EBITDA) ανήλθαν σε 229 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 75% σε σχέση με το 2020. Η εταιρία στις 31/12/2021, είχε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα, διαμορφώθηκαν σε 314 χιλ. ευρώ.
Στην EPSILON NET θα μεταβιβαστεί ποσοστό 51% της DIGITAL4U. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού 51% της εταιρίας θα ανέλθει σε 0,5 εκατ. ευρώ.
Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου
Επίσης, με συμφωνία των μερών, στην Γενική Συνέλευση που θα συγκληθεί την 14/04/2022, θα αποφασιστεί αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας μετά την ολοκλήρωση της οποίας το ποσοστό της Epsilon Net θα ανέλθει σε 60% στο Μ.Κ της DIGITAL4U.
Να επισημανθεί ότι το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρίας εξακολουθεί να ανήκει στους βασικούς ιδρυτές της, μεταξύ των οποίων και ο κ. Χρήστος Κωστούλας, ο οποίος θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του ως Διευθύνων Σύμβουλος, διατηρώντας παράλληλα το 24,5% της DIGITAL4U ( μετά την αναμενόμενη αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου θα διαμορφωθεί σε 20%).
Latest News
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο