
Οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένες κατά 13% από το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics.
Περίπου το 84% των ενηλίκων των ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας. Η μέση καταναλωτική δαπάνη προβλέπεται να είναι 245,76 δολάρια, ποσό ρεκόρ για τη συγκεκριμένη γιορτή, αυξημένη κατά 11% από πέρυσι και κατά 25% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία του 2019. «Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να βρουν αξέχαστους τρόπους για να τιμήσουν τις μητέρες τους και άλλες σημαντικές γυναίκες στη ζωή τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Οι παραλήπτες της Ημέρας της Μητέρας αναζητούν περισσότερα δώρα
Μετά την πανδημία, οι μητέρες και όσες γιορτάζουν τη γιορτή της μαμάς φέτος αναζητούν περισσότερα από φυσικά δώρα. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Klaviyo, το 84% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε μια εμπειρία αυτή τη Γιορτή της Μητέρας αντί για απτά δώρα και 1 στις 5 μαμάδες ζήτησε δωροεπιταγές. Σχεδόν το 40% των μαμάδων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πάρουν το δικό τους δώρο για τη γιορτή της μητέρας με ρούχα, κοσμήματα και ομορφιά ως τα κορυφαία είδη που σχεδιάζουν να αγοράσουν οι μαμάδες.
Όσοι αγοράζουν κοσμήματα και κακομαθαίνουν τις μαμάδες με ιδιαίτερες εξόδους, όπως δείπνο ή brunch, αναμένεται να φτάσουν τον μέσο όρο των δαπανών φέτος και στις δύο κατηγορίες.
«Τα κοσμήματα παραμένουν μια διαχρονική επιλογή δώρου για την Ημέρα της Μητέρας και συνεχίζουν να κατακτούν ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Prosper, Phil Rist .
«Σαράντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει δώρο κοσμήματα φέτος, από 34% το 2021 και η συνολική δαπάνη για κοσμήματα αναμένεται να φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια».
Τα παραδοσιακά δώρα
Η έρευνα NRF και Prosper Insights & Analytics διαπίστωσε ότι το 39% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων, όπως Birchbox ή Stitch Fix. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την αγορά δώρου για την Ημέρα της Μητέρας με βάση την έρευνα καταναλωτών είναι η εύρεση ενός δώρου που είναι μοναδικό ή διαφορετικό (46%) και η εύρεση ενός δώρου που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση (41%).


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.